Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
piger jeg er lidt flov over at skrive det her, men jeg har en lille "dims" på min ene skamlæbe (tror jeg det der) hmm undskyld mit sprog men det er va lige lang i mellem anus og klitruris den sider der mit i mellem.. det er en lille "flap" eller dut.. har set dem på ander steder på kroppen hos ander som en lille vorde dims der sådan stritter ud.. ikke som en bums eller andet men en lille flap.
håber i forstår hvad jeg mener, jeg barber mig der nede og der ved opdaget jeg den og måtte se i et spejl.. nu jeg nervøs for hvad det er og hvorfor er den kommet jeg har en uge til min termin
og nu kan jeg jo ikke barber mig i den side da jeg er bange for at skær i den.. men kan bestemt ikke se noget der ned for min store mave så må føle mig lidt frem..
syntes det lidt flovt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: piger jeg er lidt flov over at skrive det her, men jeg har en lille "dims" på min ene skamlæbe (tror jeg det der) hmm undskyld mit sprog men det er va lige lang i mellem anus og klitruris den sider der mit i mellem.. det er en lille "flap" eller dut.. har set dem på ander steder på kroppen hos ander som en lille vorde dims der sådan stritter ud.. ikke som en bums eller andet men en lille flap. håber i forstår hvad jeg mener, jeg barber mig der nede og der ved opdaget jeg den og måtte se i et spejl.. nu jeg nervøs for hvad det er og hvorfor er den kommet jeg har en uge til min termin og nu kan jeg jo ikke barber mig i den side da jeg er bange for at skær i den.. men kan bestemt ikke se noget der ned for min store mave så må føle mig lidt frem.. syntes det lidt flovt..
Synes du skal få lægen til at kigge på den God bedring.
det kan måske bare være en hæmoride som er kommet udenfor anus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128