Stropløs BH til brudekjole :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.031 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

LuciaLiann

Har i dag været ude og hente min BH til brylluppet.. og den er bare lækker!... Endelig en stropløs BH der ikk gør ens barm til en pølse eller maser dem glade, presser dem nedad eller noget andet dumt...

Det har godt nok været en udfordring for mig da jeg bruger en 75 F

Men jeg fandt lykken i en Wunderwear butik.. BH'en hedder WonderBra og sidder bare perfekt.. den løfter barmen og man får dem flotteste kavalergang.. Nice Så den var helt klart de 400 kr værd.. som jeg ikk engang synes er dyrt....

Jeg linker lige til et sted I kan se den
http://www.wonderbra.co.uk/bras/details/ultimate-strapless-bra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Aves.

LuciaLiann skriver:

Har i dag været ude og hente min BH til brylluppet.. og den er bare lækker!... Endelig en stropløs BH der ikk gør ens barm til en pølse eller maser dem glade, presser dem nedad eller noget andet dumt...

Men jeg fandt lykken i en Wunderwear butik.. BH'en hedder WonderBra og sidder bare perfekt.. den løfter barmen og man får dem flotteste kavalergang.. Nice Så den var helt klart de 400 kr værd.. som jeg ikk engang synes er dyrt....

Super...tak...jeg bruger samme str. og har også kunne finde nogle i H&M mener jeg det var..

Anmeld

17. juni 2011

Madam Blå

Tak for tippet! Har selv en barm af stor kaliber og det er UMULIGT at finde en god stopløs bh.

Så den vil jeg da se om jeg kan finde i min størrelse

Anmeld

17. juni 2011

N1

LuciaLiann skriver:

WAOW den er lækker 

Sidder brysterne så lige så godt som på billedet? 

Anmeld

17. juni 2011

LuciaLiann

De sidder 100 % lige så godt på billedet... Det gør mine i hvert fald...

Jeg kan ikke bruge BH'er fra H og M.. de sidder som røv og nøgler... så det gider jeg slet ikke bruge penge på... men den her er bare lækker... er helt vild med den!....

Anmeld

25. oktober 2014

Maria.Berg

Jeg prøvede i sin tid noget som hedder byebra som jeg købte inde på  www.brysttape.dk - det fungerede super godt, holdt hele aftenen/natten. Ingen problemer ved at de skulle falde af selvom man hopper, danser og sveder

Underligt nok er de billigere på brysttape end hos byebra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.