Tilbagevendende kvalme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

maryjane

Halløj tøser med septembermaver.

Tænkte på om der er andre der har oplevet noget lign. det samme som jeg, havde en del kvalme indtil omkring uge 16 (tror jeg det var). Og nu er det så vendt tilbage igen her i omkring uge 26?

Det er ikke voldsomt, eller sådan at jeg kaster op.

Bare små generende.

Plejer somregel at få kvalme når jeg har indtaget kakaomælk, og alm. mælk, det har jeg dog ikke de sidste dage. Men alligevel sniger kvalmen ind på mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Kofoed.

Her er det også kommet lidt tilbage, men mest når der bliver rodet med maven. Dog hjælper kakao mod min kvalme.

Men det er heldigvis ingenting i forhold til, hvad det var før. 7-9-13. Håber ikke det bliver sådan igen.

Anmeld

17. juni 2011

SaNiNa

Ja selvom jeg nu får piller mod kvalmen har de jeg sidste uge haft utrolig meget kvalme, har næsten ikke kunne være til.

Samtidig med kvalmen har jeg været så træt/brugt og sover hele tiden

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Mit begyndte også at komme lidt tilbage, men det er bare blevet til halsbrand istedet for.....

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mit er lidt både og

Jeg synes bestemt ikke, at det er så slemt som i 1. trimester, men jeg er begyndt at have tendens til kvalme igen - især når jeg får for meget sødt  hehe.

Det kan jo være at det kan motivere mig til at være lidt sundere!

Anmeld

20. juni 2011

maryjane

Hehe det er lidt finurligt med det kvalme. Havde også noget af en halsbrand i nat, meeeeen det hænger nok også sammen med fødselsdagsmad og pizza. Puha. Der skal vidst snart noget mere sundhed på madplanen

Anmeld

20. juni 2011

Jemion

Jeg havde kvalme til omkring uge 16 og er så kommet retur og har taget sin ven halsbrand med

Anmeld

20. juni 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Jeg havde kvalme til omkring uge 16 og er så kommet retur og har taget sin ven halsbrand med

gad vide om man kan hyre brandvæsnet til at stå klar med deres brandbiler når halsbranden tager fat?

Anmeld

20. juni 2011

Jemion

Sanne og Nicklas skriver:

gad vide om man kan hyre brandvæsnet til at stå klar med deres brandbiler når halsbranden tager fat?

Ville ønske man kunne,  det eneste der virker på min halsbrand er koldt vand så får nemt drukket sådanne 2 liter isvand.

Anmeld

20. juni 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Ville ønske man kunne,  det eneste der virker på min halsbrand er koldt vand så får nemt drukket sådanne 2 liter isvand.

Her er der ikke rigtig noget der hjælper skal helst holde mig fra alt med syre i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.