Så lykkes 1. kage, trods træls mmf...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Ina33

De er da rigtig fine.

Du må endelig ikke dække dem til, så kan du risikere at MMF'en begynder at "svede". Du skal bare sætte dem i køleskabet uden noget over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

marloutti

Heza2410 skriver:

Ja det vil du helt sikkert klar  

Tak, tak...

Anmeld

17. juni 2011

marloutti

iris-mor skriver:

De er rigtig flotte. Du kan sagtens kaste dig ud i en kage til barnedåben!!!!

Tak, dejligt med opbakning...

Anmeld

17. juni 2011

marloutti

Loppe skriver:

De er da rigtig fine.

Du må endelig ikke dække dem til, så kan du risikere at MMF'en begynder at "svede". Du skal bare sætte dem i køleskabet uden noget over.

Uh, okay... Så må jeg hellere lige spæne ud og tage det af igen...

Anmeld

17. juni 2011

marloutti

B&J skriver:

Ej hvor er den super flot og det er dine første kager de 2små er super søde

Tak... Ja, de er fine de små... 

Anmeld

17. juni 2011

marloutti

Den lykkelige skriver:

Hvor er de fine.. hvordan har du lavet smørcremen?? Den ser MEGET tyndere ud end det jeg plejer lave som bare plejer være VILDT svært at smøre på..

Det er slet ikke smørcreme... Det er cream cheese frosting, som der også er indeni... Det er jo nok én af mine fejl, for det er slet ikke tykt nok til at dække ujævnhederne....

Anmeld

17. juni 2011

marloutti

Susan1978 skriver:

smadder godt, keep up the good work

Tak, tak...

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

marloutti skriver:

Det er slet ikke smørcreme... Det er cream cheese frosting, som der også er indeni... Det er jo nok én af mine fejl, for det er slet ikke tykt nok til at dække ujævnhederne....

Nåååårh ha ha ok..  Tænkte ellers det så så smart ud fordi det må være MEGET lettere at smøre ud..   jeg har haft stor glæde af sådan en glatte ting man kan købe de fleste kage steder..

Anmeld

17. juni 2011

marloutti

Den lykkelige skriver:

Nåååårh ha ha ok..  Tænkte ellers det så så smart ud fordi det må være MEGET lettere at smøre ud..   jeg har haft stor glæde af sådan en glatte ting man kan købe de fleste kage steder..

Åh, ja, sådan én skal jeg i hvert fald ha købt inden næste gang!!!! Men det er farligt inde på de hjemmesider!!! Der er jo SÅ mange fede ting at bruge penge på!!!! Men jeg skal i Ikea på onsdag, så der køber jeg udstikkere og tyller og hvad jeg ellers støder på...

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

marloutti skriver:

Åh, ja, sådan én skal jeg i hvert fald ha købt inden næste gang!!!! Men det er farligt inde på de hjemmesider!!! Der er jo SÅ mange fede ting at bruge penge på!!!! Men jeg skal i Ikea på onsdag, så der køber jeg udstikkere og tyller og hvad jeg ellers støder på...

Ja det er virkelig farligt!!! Min første kage endte med at koste ca 700 kr.. skulle bare have såååå mange ting jo  Fandt også lige en udstikker forleden som jeg bare har ledt VILDT længe efter.. men koster 250 kr.. sindsygt.. men så har man den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.