Stine og Kitty - noget nyt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Jeg tænker på om Stine og Kitty har født endnu eller der er noget i gang? Synes det er længe siden, jeg har set noget til dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

otlitrom

Hvor er du sød! Men jeg føder desværre slet ikke.. Jeg har haft flere af de døgn hvor jeg har haft veer, eller det der minder om, men alt er gået i sig selv.. Det har givet frygtelig mange smerter i kroppen, og jeg kan stort set ikke andet end at ligge ned.. Vi må bare vente.

Jeg har fået tid til hindeløsning 30/6, og medicinsk igangsættelse 2/7, så... I min verden er der 16 dage til termin.. Jeg regner med at skulle gå hele planken ud..

Desværre fik jeg at vide ved JM igår, at lillefisen slet slet ikke står fast i mit bækken, og går vandet skal jeg lægge mig ned og ringe til fg, så jeg kan hentes i ambulance. Det gør mig ret nervøs for at tage nogen steder, her den sidste tid. Jeg har ikke lyst til at lægge mig ned i Netto eller i biffen.. I aften tager vi dog chancen og tager ud og spiser sammen. I aften og imorgen aften er vores sidste aften som kærester, bare os to. På søndag kommer kæresten familie nemlig og skal bo ved os de næste 3-4 uger (nej, det synes jeg på ingen måde er sjovt ), og når de er rejst er fisen jo kommet til verden.. Såå... Vi må forsøge at nyde de sidste kærestedage idag og i morgen, og så må jeg jo lægge mig ned på strøget eller restauranten, hvis vandet skulle gå. Hope not!

Jeg håber Stine har født.. Eller nogle af de andre! Og jeg håber snart det er min tur. Jeg magter ikke rigtig mere smerte der ikke fører til noget..

Anmeld

17. juni 2011

Stine Raaholt

Næææh nej, jeg har skam ikke født

Hvor er det sødt af dig at tænke på os... man kunne jo håbe på at vi havde født, men her er der stille og roligt...

har dog haft en del mens-smerter og uro derned og lidt tegnblødning i dag, så måske i weekenden.

Jeg var til konsultation i svangreambulatoriet i dag, fik kørt strimmel og baby har det fint, blev undersøgt og baby står fast er godt nede i bækkenet men livmoderhalsen er ikke væk og jeg er ikke åbnet mig endnu... men det er der jo heller ikke noget usædvanligt i for en 3. gangsfødende...

Jeg skal sættes i gang tirsdag, hvis jeg ikke går spontant i gang i weekenden. Jeg er ved at affinde mig med at jeg måske skal sættes i gang igen denne gang, men håber dog at jeg kan nå at gå i gang af mig selv... nu må vi se...

Det gode er at min datter blev to i går og jeg er glad for at jeg ikke fødte på hendes fødselsdag - i morgen ville være perfekt

Men ud over lidt mens-smerter og efterhånden ulidelig ondt i hofterne (specielt om aftenen) så har jeg det fint, sover fint og mærker baby rigtig tit, så jeg er ikke nervøs for hvordan hun har det... og det er jo det vigtigste...

Håber det bedste for dig den sidste tid, Kitty... håber ikke du skal gå tiden ud... det kan jo også være at den lille bevæger sig lidt nedad, så du ikke skal være bekymret, hvis vandet går...

Kram Stine

Anmeld

20. juni 2011

mortil4dejligepiger

Ih, godt at høre fra Jer .

Håber I begge snart føder og snart (meget snart!) sidder med hver jeres baby i armene)!

Hold da op, Kitty. Tænk at have svigerfamilien boende, når du skal føde. Vildt nok... Det tror jeg ikke, jeg ville kunne acceptere

HELD OG LYKKE TIL JER BEGGE. Glæder mig til at høre, når I er i gang eller har født.

Anmeld

22. juni 2011

Stine Raaholt

Jamen nu skete der noget her - vi skulle sættes i gang i går morges, men vandet gik natten før kl. 01 og lille Vigga er født for et døgn siden d. 21/6 kl. 10.47. Dejlig vandfødsel og alt klappede... FB og billeder følger snarest

Kram Stine

Anmeld

22. juni 2011

mortil4dejligepiger

Neeej hvor fantakstisk!!! Stort tillykke med lill Vigga . Glæder mig til at høre mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.