Næææh nej, jeg har skam ikke født
Hvor er det sødt af dig at tænke på os... man kunne jo håbe på at vi havde født, men her er der stille og roligt...
har dog haft en del mens-smerter og uro derned og lidt tegnblødning i dag, så måske i weekenden.
Jeg var til konsultation i svangreambulatoriet i dag, fik kørt strimmel og baby har det fint, blev undersøgt og baby står fast er godt nede i bækkenet men livmoderhalsen er ikke væk og jeg er ikke åbnet mig endnu... men det er der jo heller ikke noget usædvanligt i for en 3. gangsfødende...
Jeg skal sættes i gang tirsdag, hvis jeg ikke går spontant i gang i weekenden. Jeg er ved at affinde mig med at jeg måske skal sættes i gang igen denne gang, men håber dog at jeg kan nå at gå i gang af mig selv... nu må vi se...
Det gode er at min datter blev to i går og jeg er glad for at jeg ikke fødte på hendes fødselsdag - i morgen ville være perfekt
Men ud over lidt mens-smerter og efterhånden ulidelig ondt i hofterne (specielt om aftenen) så har jeg det fint, sover fint og mærker baby rigtig tit, så jeg er ikke nervøs for hvordan hun har det... og det er jo det vigtigste...
Håber det bedste for dig den sidste tid, Kitty... håber ikke du skal gå tiden ud... det kan jo også være at den lille bevæger sig lidt nedad, så du ikke skal være bekymret, hvis vandet går...
Kram Stine
Anmeld