Tudefilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mig som ALDRIG tuder når jeg ser film. Og da SLET ikke til en gyser Men jeg har i dag brugt min fridag på at se en spansk gyserfilm...nemlig Børnehjemmet.

Den var rigtig god, en lille smule uhyggelig (jeg bliver ikke så nemt skræmt) og mega tudeagtig

Fattede ikke en brik af hvad de sagde, men den er jo tekstet. Kan klart anbefales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

A.

ja den er lidt specielt især hvis man har selv børn men jeg synes at der manglede noget i den film..

Anmeld

2. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
agnieszka skriver:

ja den er lidt specielt især hvis man har selv børn men jeg synes at der manglede noget i den film..

Ja der mangler lidt mere gys før den kan tælle som en gyserfilm Synes den fungere godt, men det er nok, som du selv er inde på, fordi man selv har børn.

Anmeld

2. december 2008

A.

Jeanne skriver:

Mig som ALDRIG tuder når jeg ser film. Og da SLET ikke til en gyser Men jeg har i dag brugt min fridag på at se en spansk gyserfilm...nemlig Børnehjemmet.

Den var rigtig god, en lille smule uhyggelig (jeg bliver ikke så nemt skræmt) og mega tudeagtig

Fattede ikke en brik af hvad de sagde, men den er jo tekstet. Kan klart anbefales

men når du synes at den var go´så kan jeg anbefale Laberinto del fauno, El (the labyrinth) det er også Guillermo del Toro har produceret den..og jeg synes at den er rigtig god..

Anmeld

2. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
agnieszka skriver:

men når du synes at den var go´så kan jeg anbefale Laberinto del fauno, El (the labyrinth) det er også Guillermo del Toro har produceret den..og jeg synes at den er rigtig god..

Ja jeg har faktisk også tænkt på det. Men har vores biograf stoppet med udlejning af film så den bliver nok lidt svær at skaffe (han havde ophørsudsalg i går - købte børnehjemmet for 30 kr. I alt 17 film for 550 kr )

Anmeld

2. december 2008

A.

det var da billigt...

Anmeld

2. december 2008

A.

Jeanne skriver:

Ja jeg har faktisk også tænkt på det. Men har vores biograf stoppet med udlejning af film så den bliver nok lidt svær at skaffe (han havde ophørsudsalg i går - købte børnehjemmet for 30 kr. I alt 17 film for 550 kr )

du er nok ik fra kolding for ellers kun du låne den fra mig

Anmeld

2. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
agnieszka skriver:

du er nok ik fra kolding for ellers kun du låne den fra mig

Nej jer er tættere på Århus

Anmeld

2. december 2008

A.

Jeanne skriver:

Nej jer er tættere på Århus

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.