Børnesko online????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

hc=k

Hej de damer.

Jeg sidder lige her og prøver at finde min søns næste par sko, men intet dukker op.
Kan i ikke komme med nogle gode bud på hvor jeg kan kigge på sko til min dreng. Skoen skal være med velkro og skal helst være noget der ligner fodboldstøvler, min dreng er meget vild med fodbold..
Det skal så også være muligt at købe dem i en størrelse 24-25 stykker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

CamillaSoefelt

hc=k skriver:

Hej de damer.

Jeg sidder lige her og prøver at finde min søns næste par sko, men intet dukker op.
Kan i ikke komme med nogle gode bud på hvor jeg kan kigge på sko til min dreng. Skoen skal være med velkro og skal helst være noget der ligner fodboldstøvler, min dreng er meget vild med fodbold..

http://www.kidsshoes.dk/shop/stoerrelse-24-159c1.h tml

Anmeld

22. juni 2011

CamillaSoefelt

hc=k skriver:

Hej de damer.

http://www.louisesoes.dk/bestilling.asp?showItem=1 342

Anmeld

22. juni 2011

Sundahl88

Jeg er begyndt at købe min datters sko i Deichmann. de har også en hjemmeside og deres sko er super gode til billige penge.

Anmeld

15. august 2011

bente123

Prøv www.myshoes.dk de har et rigtig godt udvalg i børnesko og ved hvad de taler om. jeg havde et par spørgsmål og fik rigtig god rådgivning

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

en HELT anden grøft ---

så lige dit profilbillede ..... Hold da op ... du har tabt dig HELT vildt .. er du nået ned på ønskevægten ??? og hvor meget har du tabt ??

og nu hvor jeg er SÅ nysgerrig ... har du et før og efter billede .. bare af ansigtet vi må se ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.