Åh, shit det der MMF...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Den lykkelige

Jeg køber det ALTID.. har prøvet lavet det selv engang før.. men er SLET ikke det værd.. MEGET lettere at købe.. jeg køber hos specialkøbmanden.. De har rigtig mange gode ting.. Mener der er 2,5 k i for ca 100 kr i det jeg pleje købe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Den lykkelige

Hov var der også en anden en der skrev ovenover  Specialkøbmanden har travlt  Men jeg farver også bare med pasta farver og gemmer det i fryse poser.. men det fondant fra specialkøbmanden er delt i to poser..

Anmeld

17. juni 2011

linemus

Jeg laver det altid selv og har aldrig prøvet andet. Det virker fint for mig. Håber det lykkes for dig, nu du har arbejdet så meget for det

Anmeld

17. juni 2011

marloutti

Den lykkelige skriver:

Hov var der også en anden en der skrev ovenover  Specialkøbmanden har travlt  Men jeg farver også bare med pasta farver og gemmer det i fryse poser.. men det fondant fra specialkøbmanden er delt i to poser..

Okay, men pasta farver er så ikke det samme som frugtfarve?

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

marloutti skriver:

Okay, men pasta farver er så ikke det samme som frugtfarve?

Nej pasta farve er en slags "hård" konsistens.. Altså som... ja ved ikke lige hva jeg skal sammen ligne med.. men måske lidt gele agtigt.. man bruger kun lige en knivspids.. og den ændre ikke på konsistensen af fondanten.. frugtfarve er flydende og gør fondanten utrolig klistret og våd i det..

Anmeld

17. juni 2011

marloutti

Den lykkelige skriver:

Nej pasta farve er en slags "hård" konsistens.. Altså som... ja ved ikke lige hva jeg skal sammen ligne med.. men måske lidt gele agtigt.. man bruger kun lige en knivspids.. og den ændre ikke på konsistensen af fondanten.. frugtfarve er flydende og gør fondanten utrolig klistret og våd i det..

Jeps, okay... Det prøver jeg nok næste gang...

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

marloutti skriver:

Jeps, okay... Det prøver jeg nok næste gang...

Ja gør det.. synes jeg er meget lettere at arbejde med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.