Hvad skal dit barn selv have med i dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Nettemor

MoarHvidovre skriver:

Vi giver 3.050 kr. for en VS og vi skal INTET have med. Jeg vil hellere give det mere og ikke skal tænke på noget

skal du ikke stadig have skiftetøj med? og sutter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Frejasmor

Hejsa vi skal selv have skiftetøj med, hvis de får MME skal vi også medbringe det.

Ellers skal vi ikke have noget med

vi giver 2600 om måneden.

Anmeld

17. juni 2011

lisesp83

Her har Julie alt med hjemmefra - undtaget mad..

Vi gir 2.350 Kr.

Anmeld

17. juni 2011

Christina.78

Vi giver 3.050 kr. for en VS og vi skal INTET have med. Jeg vil hellere give det mere og ikke skal tænke på noget

Der er jo også forskel på DP og VS..vores barn var ikke VS-typen - for mange børn på en gang med hendes start på livet, og derfor faldt valget på DP - en voksen og maks 4 børn..

Anmeld

17. juni 2011

Christina.78

Det samme her - Bleer, engangsvaskeklude, skiftetøj / udetøj, barnevogn, sut,  må gerne tage dukke/bamse med, og diverse cremer hvis de er nødvendige.

Mad får hun derovre morgen, formiddag, middag og eftermiddag - det betaler vi ikke for.

Er det ved gæstedp, er det det samme.

Vi betaler 2200 kr i mdr.

Og vi elsker vores DP-mor - glæder mig ikke til den dag hun forlader de trygge rammer og skal i BH

Anmeld

17. juni 2011

lauras*mor*

Jeg har trykket ved det hele... Vi købte dog en altan barnevogn og der ssagde dp at den sagtens kunne stå ved hende så vi var fri for at tage vores egen med hver gang.. Men egentlig er reglerne at man skal ha en med hver gang... MME havde vi selv med også og skal man også.. Men de har faktisk en regel om at dp ikke selv må blande.. hvilket jo så ikke hænger sammen med at en blandet flaske kun må stå 2 timer..

Laura bruger ikke bamse men hvis hun gjorde skulle hun selv ha den med..
Vi har en aftale om at dp altid har en sut til at ligge til Laura men det kan hun kun så længe de andre børn der bruger sut ikke bruger nogle magen til.. for at gøre det så nemt så muligt. Men vi har alligeve altid en sut til at ligge i tasken..

Bleer skal vi selv ha med, men vi har snakket om muligheden for at lade tasken med det hele stå, men det ville være træls hvis dp blev syg eller andet fordi vi også bruger tasken selv.. Så vi skiftede til en noget mindre taske, da den pusletaske vi brugte før var ret stor til så lidt som vi egentlig har med hver gang..

Jeg mener vi skal give 2600 om mdr uden støtte...

Anmeld

17. juni 2011

Christina.78

lauras*mor* skriver:

Jeg har trykket ved det hele... Vi købte dog en altan barnevogn og der ssagde dp at den sagtens kunne stå ved hende så vi var fri for at tage vores egen med hver gang.. Men egentlig er reglerne at man skal ha en med hver gang... MME havde vi selv med også og skal man også.. Men de har faktisk en regel om at dp ikke selv må blande.. hvilket jo så ikke hænger sammen med at en blandet flaske kun må stå 2 timer..

Laura bruger ikke bamse men hvis hun gjorde skulle hun selv ha den med..
Vi har en aftale om at dp altid har en sut til at ligge til Laura men det kan hun kun så længe de andre børn der bruger sut ikke bruger nogle magen til.. for at gøre det så nemt så muligt. Men vi har alligeve altid en sut til at ligge i tasken..

Bleer skal vi selv ha med, men vi har snakket om muligheden for at lade tasken med det hele stå, men det ville være træls hvis dp blev syg eller andet fordi vi også bruger tasken selv.. Så vi skiftede til en noget mindre taske, da den pusletaske vi brugte før var ret stor til så lidt som vi egentlig har med hver gang..

Jeg mener vi skal give 2600 om mdr uden støtte...

Vores barnevogn ved DP er også en brugt..gider ikke slæbe min egen frem og tilbage..hun har også de andre børns stående..

Anmeld

17. juni 2011

C@mill@

Har ikk selv børn men arbejder som dagplejer, derfor har jeg stem :-) bleer, sut,nusseklud/ bamse/ pude hva de nu sober med, bleer skiftetøj og tøj til vejret ( regntøj, ekstra trøje osv) måske sutsko der er skrid sikre for der er ikk noget værre for et barn der li har lært at gå at ha strømpe fødder på træ eller lignende gulv. Og de fleste steder en pakke vaske klude/ vådservietter i ny og næ.... Tror vist det var det hele ;-)

Anmeld

17. juni 2011

Sabsy

Skiftetøj - og vi giver 2200

Anmeld

17. juni 2011

DLM

vi skal have bleer, klude, poser, skiftetøj, og barnevogn alt han skal bruge ud over mad. Vi betaler 935 om måneden med tilskud ellers er det 2500

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.