Ikke mig, men min hånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Sir William

William havde stået længe og beundret børnehavens akvarie, da så en af pædagogerne kom ind lidt senere, kunne de se at lyset var blevet slukket.

William var så den eneste af børnehavens børn som havde været i nærheden, så pædagogen konfronterede William for at høre om det var ham der havde slukket lyset.

Dette benægtede han, men som pædagogen påpegede at han var den eneste der havde været i nærheden af akvariet, så William "Det var ikke mig, det var min hånd!".

Faktisk en argumentation han bruger ganske ofte, de enkelte kropsdele hos ham har deres egen lille vilje og laver de ballade, har han ingen kvaler med at skælde dem ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

lilledittemor

Sir William skriver:

William havde stået længe og beundret børnehavens akvarie, da så en af pædagogerne kom ind lidt senere, kunne de se at lyset var blevet slukket.

William var så den eneste af børnehavens børn som havde været i nærheden, så pædagogen konfronterede William for at høre om det var ham der havde slukket lyset.

Dette benægtede han, men som pædagogen påpegede at han var den eneste der havde været i nærheden af akvariet, så William "Det var ikke mig, det var min hånd!".

Faktisk en argumentation han bruger ganske ofte, de enkelte kropsdele hos ham har deres egen lille vilje og laver de ballade, har han ingen kvaler med at skælde dem ud

haha - det kunne være at man skulle tage den til sig og selv bruge den

Anmeld

19. juni 2011

TbCp

Hahahaha

Anmeld

19. juni 2011

Nessie

Ha ha Den vil jeg også til at bruge.
Det var ikke mig, der spiste al chokoladen, det var min mund

Anmeld

1. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Hehe.. En kvik ballademager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.