Kom nu med ind på FB!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.606 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Anonym trådstarter

Kære NSere som ikke allerede er på FB

Vil I ikke nok være så uendeligt søde at overveje det? For vi savner jer! Der er flere som har valgt at slette sig herinde nogle midlertidigt andre mere permanent, og igen andre som jeg har fået lidt baby.dk kuller og trænger til en pause ikke fra jer skønne NSere men fra baby.dk - jeg skriver som anonym men mere fordi jeg ikke orker mere baby.dk hønseri ikke fordi jeg ikke står ved mine ord.

Så fordi I er så skønne og vi savner jer - kom nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Vingummien

Syntes den er meget forvirrende derinde.

Men en skam at i fjerner jer herinde fra

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Syntes den er meget forvirrende derinde.

Men en skam at i fjerner jer herinde fra

Enig! Superærgeligt men sådan er det lige nu... Vil du ikke overveje at prøve FB på trods? Jeg skal nok hjælpe dig igang

Anmeld

17. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Enig! Superærgeligt men sådan er det lige nu... Vil du ikke overveje at prøve FB på trods? Jeg skal nok hjælpe dig igang

Har prøvet lidt derinde, men så kan jeg det ene minut se det den ene status, og næste minut kan jeg ikke se det længere. Og så opgiver jeg simpelhen at svare når jeg ikke kan følge med i det

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Har prøvet lidt derinde, men så kan jeg det ene minut se det den ene status, og næste minut kan jeg ikke se det længere. Og så opgiver jeg simpelhen at svare når jeg ikke kan følge med i det

Jamen det mente jeg også du havde... Ja den drillede lidt i starten! Men det gør den faktisk ikke (i øjeblikket) mere

Anmeld

17. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Jamen det mente jeg også du havde... Ja den drillede lidt i starten! Men det gør den faktisk ikke (i øjeblikket) mere

Gør den stadig ved mig

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Gør den stadig ved mig

ØV

Anmeld

17. juni 2011

Ida.

Vingummien skriver:

Har du opdaget, at det nyeste indlæg derinde altid ligger øverst - ligesom herinde?

Anmeld

17. juni 2011

Vingummien

Ida. skriver:

Har du opdaget, at det nyeste indlæg derinde altid ligger øverst - ligesom herinde?

Ja men nogle kan det være helt væk, og vil ikke bruge 30 min på at finde det

Anmeld

17. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

ØV

Ja, men er også nogle herinde jeg ikke vil undvære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.