Før operationen og 11 dage efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

2721

Carina1977 skriver:

Det er da supersejt gået bare det at man har taget fat i problemet, og vil gøre noget ved det. Jeg kan altså også godt se forskel på de 2 billeder.

Og så vil jeg altså lige give dig et skulderklap  med så stor en overvægt ville mange nok vende det blinde øje til og ikke magte at komme igang med vægttab....men du virker målbevidst og med viljen på rette sted.

Jeg glæder mig til at følge dit vægttab.

Jeg er jo selv igang, men skal "kun" have tabt mig ca. 20 kilo mere....det er jo intet i forhold til den kamp du er igennem.

Du er bare så super-sej....og jeg synes du skal være rigtig stolt af dig selv  

Enig! Du er da for sej!
God "kamp", du skal nok nå dit mål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Nessie

Hvor er det

Du er på rette vej, og jeg hepper på dig

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Carina1977 skriver:

Hehe  

Motions-centret er også godt

Hvad er det egentlig for en operation du har været igennem? Jeg har ikke helt fuldt med der

Det er gastric bypass en lille hjælp og start til jeg kan tabe mig mere

nogle mener jo det er forkert men for mig var det en vigtig ting og en start på at få en ny chance som en ny pige i en alm krop i håb om længere liv og et arbejde jeg kan holde til

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Puslingen skriver:

Enig! Du er da for sej!
God "kamp", du skal nok nå dit mål

Takker takker

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Nessie skriver:

Hvor er det

Du er på rette vej, og jeg hepper på dig

hvor er hvad?

og mange tak det er så sødt af dig

Anmeld

17. juni 2011

Carina1977

B&J skriver:

Det er gastric bypass en lille hjælp og start til jeg kan tabe mig mere

nogle mener jo det er forkert men for mig var det en vigtig ting og en start på at få en ny chance som en ny pige i en alm krop i håb om længere liv og et arbejde jeg kan holde til

Jeg er ikke modstander af den form for operation. Hvis det er det der skal til for at tabe sig og få et langt liv, så skal man også gøære det, hvis man har mod på det.

Desuden er det jo ikke sådaan en operation, man bare lige får....der ligger jo mange overvejelser bag....og der er helt sikkert også nogle kriterier der skal opfyldes der.

Hvor meget kan du så spise af gangen nu?

Anmeld

17. juni 2011

Vingummien

B&J skriver:

WOW nu så jeg før og efter billeder i dag af mig og hold op en masse der er sket på 11dage min mave buler jo ikke mere jeg er helt oppe af køre og har i dag fået fjernet hæfteklammer og mine ar er bare så super flotte og jeg har jo lovet jer før og efter billeder det første er operationsdagen

nr 2 er i dag 11 dage efter

Sorry billeder er byttet om og ligner en våd mus hihihi vi havde lige været ude i regnen

Ha en super god dag

fedt. Og når man er oppe i den str (er selv stor) så betyder det altså meget at bare en lille bule er væk

Er faktisk i mod den operation men fedt den hjælper dig

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Carina1977 skriver:

Jeg er ikke modstander af den form for operation. Hvis det er det der skal til for at tabe sig og få et langt liv, så skal man også gøære det, hvis man har mod på det.

Desuden er det jo ikke sådaan en operation, man bare lige får....der ligger jo mange overvejelser bag....og der er helt sikkert også nogle kriterier der skal opfyldes der.

Hvor meget kan du så spise af gangen nu?

jepper jeg skulle tabe mig 15 kg inden så det har ikke været helt let og nej der er rigtigt mange tanker der køre på højtryk inden man vælger sådan en operation....

jamen inden morgenmaden er det en protiendrik

morgenmad: 1dl øllebrød eller havregrød.

formiddagsmad: en protiendrik

middagsmad: 1æg som skal blive til ommelet eller tunmousse med lidt tomat til.

eftermiddagsmad: en smoothie

sen eftermiddag en protiendrik

aftensmad: en halv kartofle ca 1dl kød

sen aften protiendrik

det er det jeg kan spise lige nu hvor jeg er mæt, fra på mandag må jeg spise rugbrød og frugt igen JUBII glæder mig så meget

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Vingummien skriver:

fedt. Og når man er oppe i den str (er selv stor) så betyder det altså meget at bare en lille bule er væk

Er faktisk i mod den operation men fedt den hjælper dig

Ja det betyder bare så meget fordi jeg ikke rigtigt har kunne se det også en lille bule betyder mega meget

og mange tak for dine søde og selv om du er imod operationen

Anmeld

17. juni 2011

lisesp83

Jeg kan godt se forskellen. Specielt på maven.

WOW søde. .. Hvad skal det dog ikke ende med. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.