barnevogn, hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

mamiolvi

vi skal have en barnevogn, vi vil have en brugt da dette er det 4 barn, men de andre er 10 og 11 år..
hvilken barnevogn har i? og hvorfor valgte i den?? hvad med ligge mål hvor store er jeres.. noget specielt mærke som bare ER bedst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

L.J.L

vi skal have en barnevogn, vi vil have en brugt da dette er det 4 barn, men de andre er 10 og 11 år..
hvilken barnevogn har i? og hvorfor valgte i den?? hvad med ligge mål hvor store er jeres.. noget specielt mærke som bare ER bedst...

Emmaljunga Big star supreme, den havde vi, og elskede den! En god og solid barnevogn, som også er pæn at se på. Den har et langt liggemål, så barnet kan bruge den i lang tid. Vi har først skiftet til klapvogn da vores søn blev 1½ år

Og så fåes den billigt brugt! (Har selv købt vores vogne brugt)

Anmeld

17. juni 2011

morethanperfect

mamiolvi skriver:

Vi har en Silver cross .. Lækker barnevogn , men dog ikke en jeg vil anbefale .. Men derimod en trille gigant .. Den er virkelig lækker !! Sådan en skal vi ha anskaffet os nu her da Oscar er blevet for stor til silver crossen

Anmeld

17. juni 2011

Mauser.

Vi har købt en Emmaljunga Big Star Surprime, den er danskers fortrukne, den fåes på DBA.dk hele tiden og kommes i mange farver .. Den holder sig VILDT FLOT, vi købte den min tante har brugt til min fætter + kusine så er i alt brugt 5 år, og man ser jo nærmest ikke at den er brugt fordi de holder sig så godt 

Anmeld

17. juni 2011

minbaby

Jeg kan varmt anbefale en Teutonia monsun S. Den er ikke så kendt på markedet, men helt genial med svingbare forhjul. Man kan nemt køre den med én hånd og den er rigtig god til bykørsel.(Altså hvis man går flest ture i byen på fortorve) Jeg har også en del ryg problemer, så her er den rigtig god, da man ikke skal "trykke" styret ned når man vil dreje.

Den har et liggemål på 97 og justerbart styr.

Anmeld

17. juni 2011

signe.

vi har en Safe Olympic(tror jeg den hedder) fra kære bilka 2500 kr, helt ny, og vi er super glade for den.. gode hjul, stel, og barnevognskassen er støttet hele vejen rundt, så den hænger heller ikke eller noget  liggemålet er 97 cm... justerbart styr og ja.. den har det hele

Anmeld

17. juni 2011

2babygirls

mamiolvi skriver:

Odder victory er en MUST HAVE:.. love it..
Den har liggemål på 97cm og en luksusvogn af rang! Vi har den på x-strem stel fordi vi har en lille sag af et køretøj

Anmeld

17. juni 2011

Pigent

mamiolvi skriver:

Jeg vil sige Odder(: Tror selv jeg vil have Odder når jeg engang skal have børn også vil jeg meget gerne selv designe den(:

Anmeld

17. juni 2011

Troldemommi

Vi har lige bestilt en Odder Zip, den føltes bare så dejlig glæder mig vildt meget til at få den hjem :-)

Anmeld

17. juni 2011

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Odder victory er en MUST HAVE:.. love it..
Den har liggemål på 97cm og en luksusvogn af rang! Vi har den på x-strem stel fordi vi har en lille sag af et køretøj

Nemlig , Odder ! Vi har dog Zip ..  Men også på x-dream stel (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.