Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Anonym trådstarter

Heeeeeej i stuerne

Er det normalt, at ens fødder eksploderer med vand fra den ene dag til den anden? Er kun i uge 26, og det er værre, end hvad man kan se på billedet...

Ved godt det kan se værre ud, men synes godt nok det er voldsomt fra den ene dag til den anden... Har også følt mig rigtig utilpas de sidste 2-3 dage...

Er det helt normalt?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Anonym trådstarter

Og de gør virkelig ondt

Anmeld

16. juni 2011

svanen73

Ja

Det er forskelligt hvornår kvinder blir ramt...nogen tidligt og nogen sent.

Jeg er blevet det sent, men det var oz fra den ene dag til den anden.

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Det er så forskelligt, mine ser også sådan der ud om aften... 

Anmeld

16. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
det er desværre ret normalt, ja..
Har du evt gået eller stået meget i løbet af i dag..?
Du må smække dem op, og så sørge for at lave lidt venepumpe-øvelser..
I øvrigt, så synes jeg, at hvis du fortsat føler dig dårlig eller er utryg, skal vende det med din læge..
Anja..

Anmeld

16. juni 2011

linemus

Og drik en masse vand!

Avs, de ser også ømme ud

Anmeld

17. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Heeeeeej i stuerne

Er det normalt, at ens fødder eksploderer med vand fra den ene dag til den anden? Er kun i uge 26, og det er værre, end hvad man kan se på billedet...

Ved godt det kan se værre ud, men synes godt nok det er voldsomt fra den ene dag til den anden... Har også følt mig rigtig utilpas de sidste 2-3 dage...

Er det helt normalt?

NEJ..ikke fra den ene dag til den anden

Hvis jeg var dig ville jeg nok se lige at få ringet til lægen fredag inden weekenden og blive tjekket grundigt.
Især når du siger du føler dig skidt tilpas.
DU kan nemlig være på vej ind i en fosterforgiftning.
Kommer du med en update??

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. juni 2011

foto på lærred

Jeg tror det er normalt at de hæver lidt når man er gravid og samtidig med varmen. Men ikke fra den ene dag til den anden og ud over det så kan jeg huske at JM spurgte hver gang om der var vand i kroppen og jeg var generet af dette, så går ud fra at det er fordi der kan være et eller andet i gære hvis man får rigtig meget vand i kroppen, så jeg ville lige ringe til min JM for at få tjekket op på det. Hvad men hænder (kan du passe dine ringe) eller arme (kan du passe dig ur)? Hvis det er kommet fra dag til dag, så håber jeg det kan gå væk lige så hurtigt igen med hvile mv Men for en sikkerhedsskyld ville jeg lige få det tjekket.

ps kan huske min jm sagde, at svømmehalsbesøg skulle være godt for vand i kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.