må jeg se din tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

lilledittemor

Simon's moar <3 skriver:

Fede noder på håndleddet!
Den du har på fingeren, falmer den og bliver grim med tiden? Har bare hørt så mange sige, at de bliver grimme med tiden..

Alle tatoveringer falmer og bliver grimme med tiden

Har haft min siden januar, og den har slet ikke ændret sig - man bruger jo heller ikke rigtig oversiden af hånden.

Den på mit håndled er derimod blevet lidt slidt da den jo sidder lige hvor huden hele tiden bukker og når jeg har ur og armbånd på der slider på huden jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

lilledittemor

Tina&Martin skriver:

Den er virkeligt flot den på dit håndled Men sagde tatovøren ikke noget om at den ville "krølle" for meget når den sad helt deroppe?? min svigerinde måtte ikke få hendes så langt oppe

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener med at jeg ikke måtte?

Anmeld

17. juni 2011

2babygirls

Ditte_Marie skriver:

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener med at jeg ikke måtte?

Når du bøjer håndledet i 90 grader krøller den så ikke meget??? Min svigerindes sidder nok 5 cm nede fra håndledet, så den ikke er lavet på de linjer man har på armen... forstår du nu??

Anmeld

17. juni 2011

lilledittemor

Tina&Martin skriver:

Når du bøjer håndledet i 90 grader krøller den så ikke meget??? Min svigerindes sidder nok 5 cm nede fra håndledet, så den ikke er lavet på de linjer man har på armen... forstår du nu??

Jo, det gør den jo fordi at huden krøller - det er der jo ikke noget at gøre ved

Men tatovøren fortalte at det var svært at lave de lige streger på et buet håndled - det klarede han rigtig godt - men ellers er det jo min beslutning. Jeg ville have den der
Og han sagde intet om at jeg ikke "måtte" - det er måske også dygtigheden af tatovøren som laver den?

Anmeld

17. juni 2011

Simon's moar <3

Ditte_Marie skriver:

Alle tatoveringer falmer og bliver grimme med tiden

Har haft min siden januar, og den har slet ikke ændret sig - man bruger jo heller ikke rigtig oversiden af hånden.

Den på mit håndled er derimod blevet lidt slidt da den jo sidder lige hvor huden hele tiden bukker og når jeg har ur og armbånd på der slider på huden jo

Ja i know Men tænker bare, den sidder på oversiden af hånden.. Ja, ved ikk lige hvordan jeg skal forklare det..
Har også selv en på hvert håndled, og den ene er et år nyere end den anden, og dem synes jeg ikke der er den store forskel på i farve/slitage..

Anmeld

17. juni 2011

Simon's moar <3

TwinsQ skriver:

Nu er det ikke for at lyde sur eller snærbet... Men når man nu overvejer en tattoovering, ved man vel hvad man gerne vil have, siden man nu gerne vil have den.

Man har vel nogle idéer selv til hvad det skal være... Så forstår ikke dem som søger inspriation hos andre. Men det er jo nok bare mig

Ved skam godt hvad de næste skal indeholde, er bare ikke sikker på, hvilke blomster, stjerner, kæder og hjerter der skal være med.
Så spurgte såmænd bare, for at se om der var nogle der havde nogle tusser jeg kunne låne lidt fra

Anmeld

17. juni 2011

Simon's moar <3

Stine85 skriver:

Her er min.

Undskyld de dårlige billeder - men den er ret svær at tage billeder af. Den sidder på ydersiden af mit underben  Ved ikke lige hvad det helt korrekt hedder

Super fede blomster !
Heh, ved faktisk heller ikke hvad det hedder, ved bare, at min nr. 2 næste skal sidde deromkring også

Anmeld

17. juni 2011

2babygirls

Ditte_Marie skriver:

Jo, det gør den jo fordi at huden krøller - det er der jo ikke noget at gøre ved

Men tatovøren fortalte at det var svært at lave de lige streger på et buet håndled - det klarede han rigtig godt - men ellers er det jo min beslutning. Jeg ville have den der
Og han sagde intet om at jeg ikke "måtte" - det er måske også dygtigheden af tatovøren som laver den?

Ja, helt sikkert... Men det er jo også sødt at de fortæller at den vil krølle meget fordi man netop bruger hånden meget...

Men flot, det er fin tatovering.

Anmeld

17. juni 2011

princessmalou

Simon's moar <3 skriver:

.. uanset hvor den sidder
Ska bruge noget inspiration til den/de næste

her er min : på arm med min datters navn .

er super glad for den!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2011

NinaNymannMadsen

her er min. på højre fod. det er min datters navn.
skal ha flere men lige nu er jeg gravid, der skal også laves mere ved den jeg har. og så skal jeg ha skrevet min anden datters navn på også når hun vel og mærket er kommet til verden.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.