Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mit spørgsmål går på dette, da jeg skal på barsel halvvejs i et enkeltfag... Vil meget gerne gøre det færdig hvis det ellers kan lade sig gøre.
Mon nogen af jer kloge kvinder kan sige lidt om det? Synes det er svært at finde ud af...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen?
Opper den lige igen! Håber nogen ved lidt om det.
Hvorfor spørger du ikke på skolen eller hos kommunen? De er jo nærmest til at kunne svare på det ...
Anonym skriver: Opper den lige igen! Håber nogen ved lidt om det.
Det gad jeg også godt vide - kommer i samme situation
brikble skriver: Hvorfor spørger du ikke på skolen eller hos kommunen? De er jo nærmest til at kunne svare på det ...
Fordi jeg får forskellige svar . Tænkte nogen herinde måske havde prøvet det.
Njaa, ikke rigtig, desværre ...
Altså det tætteste jeg kan komme på et svar, er at jeg gik sammen med en på VUC, som fødte midt i et skoleår, og hun fortsatte 14 dage efter fødslen ... men jeg tror at det er hårdt
Anonym skriver: Mit spørgsmål går på dette, da jeg skal på barsel halvvejs i et enkeltfag... Vil meget gerne gøre det færdig hvis det ellers kan lade sig gøre. Mon nogen af jer kloge kvinder kan sige lidt om det? Synes det er svært at finde ud af...
Ja det må man gerne. Jeg læste hf dansk på fjernstudie under min barsel
Peps skriver: Ja det må man gerne. Jeg læste hf dansk på fjernstudie under min barsel
Men ved ikke om det er anderledes med fjernstudie.....
Det eneste jeg kan læse mig frem til er, at når det er barsel og ikke barselsorlov, så kan man godt læse videre, fordi man ses som studieaktiv! Jeg må lige hive fat i den skole jeg er indskrevet på inden jeg starter på holdet! Det er nemlig et danskhold over 1 år, og går på barsel slut nov.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128