Hvilket udstyr har JM med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde en hård, men god fødsel på hospital sidste gang. Men kunne godt tænke mig at føde hjemme næste gang. Dog skete der det at mit barns hjertelyd dykkede nogle gange men hurtigt blev i god rytme efter nogle øvelser på briksen. 

Jeg vil derfor kun føde hjemme hvis der er noget udstyr til at hører barnet hjertelyd m.m? Har jm det med?

vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Anonym trådstarter

søger og søger. der står kun jm har det nødvendige udstyr med.. men hvad er det?

Anmeld

16. juni 2011

KamillaT

det har hun da helt bestemt

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

KamillaT skriver:

det har hun da helt bestemt

hvad med ilt? 

Anmeld

16. juni 2011

KamillaT

Anonym skriver:

hvad med ilt? 

pas  det må en af de andre svare på 

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Nogle der ved det med ilt?

Anmeld

17. juni 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Nogle der ved det med ilt?

ja ilt har de også med

Anmeld

17. juni 2011

Winnie

Jeg kan desværre slet ikke huske hvad JM havde med  Jeg havde travlt med at have veer  Men kan huske at jeg synes at der en masse udstyr med, jeg havde også en JM studerende med og de slæbte begge 2 

Men spørg din JM når du når så langt 

Anmeld

18. juni 2011

Corn

JM havde ikke ilt med, og det var egentlig planen at det skulle have været leveret fra sygehuset, inden fødslen, men det nåede ikke at komme. MEn det er forskelligt fra sted til sted.

Nogen steder skal man selv sørge for ilt, fx leje gennem Falck.

Min jm havde mere med, end jeg havde regnet med, så vi havde en masse gamle håndklæder og mad i overskud

Anmeld

28. juni 2011

kkk

Normalt har jordemoderen bestemt ilt med til en hjemmefødsel, men ofte bliver det stillet lidt afsides så den gravide/fødende slet ikke ser at det er med (hjemmefødslen skulle jo helst ikke komme til at ligne en hospitalsfødsel:-). Hjertelyden bliver tjekket løbende under fødslen med enten doptone eller træstetoskop - der bliver holdt godt og fint øje med at baby har det godt, og der løbes ingen risikoer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.