Gonal - smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Babylil

Hej alle sammen

Jeg er blevet scannet i dag og fik af vide, at min venstre æggestok havde lavet 7-8 æg men at den højre æggestok havde været "doven" og kun lavet 1-2 æg. Lægen sagde, at de ikke rigtig har nogen forklaring på, hvorfor den ene æggestok nogen gange er doven. Har I andre nogen erfaringer med hvorfor den ene æggestok står af? 

Skal scannes igen på lørdag og så sker ægudtagning enten mandag eller tirsdag. Håber at æggene fra venstre æggestok kan bruges

Derudover har jeg virkelig krampe/spændinger i mit underliv, det kommer i jag. Er der nogen der har oplevet det og er det normalt?

Håber der er nogen der kan hjælpe.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Nessie

Jeg har "desværre" ikke prøvet noget af det du fortæller, men havde hver gang et par stykker mere i den ene side end i den anden.

Umiddelbart er det da et meget pænt antal æg, nogenlunde det samme som jeg havde hver gang.

Håber at der er nogle af de andre piger, der kan hjælpe dig

Anmeld

16. juni 2011

Babylil

Tak for dit svar, det var sødt af dig

Ok er glad for at høre, at antallet er flot. Jeg forstod ikke rigtig på lægen, om det var helt normalt, men det er det vidst

Anmeld

16. juni 2011

Faith

Hejsa.

Kan ikke svare på de første par spørgsmål, men det med spændingerne og smerterne i underlivet er fuldstændig normalt. Der begynder jo at blive godt fyldt op derinde af alle de fine æg.

Anmeld

16. juni 2011

Babylil

Ok, dejligt at vide, at spændingerne er normalt, for var begyndt at bekymre mig

Anmeld

16. juni 2011

Faith

Babylil skriver:

Det tror jeg ikke du behøver bekymre dig om. Og som du skriver så skal de ud på lørdag. Så de er ved at være godt store.

Anmeld

16. juni 2011

Faith

Hov det havde jeg lige misforstået... Mandag eller tirsdag skal de ud. Men der er heller ikke længe til.

Anmeld

16. juni 2011

Babylil

Nej der er ikke længe til, så er meget spændt

Anmeld

16. juni 2011

Faith

Babylil skriver:

Nej der er ikke længe til, så er meget spændt

Det kan jeg dælme godt forstå! Er det første gang?

Anmeld

17. juni 2011

Babylil

Ja, det er første gang. Håber det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.