Han skriger - hver aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.056 visninger
35 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Ryberg

Puha.. jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv

PROBLEMET

Når Lasse kommer i seng om aftenen (tidligt - som sent) så skriger han så snart jeg har forladt værelset....

fra han er blevet puttet til vi går i seng går der jo et par timer, der vågner han adskillige gange og skriger og skriger...

Når vi går i seng, skriger han igen...

Om natten .. bare vi vender os i sengen - så skriger han..

VI HAR FORSØGT

Vi har prøvet at ligge ham ind til os... han roder rundt og skriger stadig indimellem..

Vi har prøvet at rykke sengen ind til os.. han skriger stadig...

TANKER

Lasse startede i en gæstedagpleje for 2½ uge siden (der startede alt det her).. der "skreg" han kort om morgenen når jeg afleverede ham (meget kort når jeg gik).. det stod på i den uge han var der... og der startede hans skrigeri om aftenen også...

Så er han efterfølgende startet hos hans "normale" gæstedagplejer i denne uge, her er han så stoppet med at skrige når jeg afleverer ham (her elsker han at være), men skrigeriet er meget om aftenen...

Han fik en tand i sidste uge

Skal til ørelæge med ham imorgen, kan det være det?

HVAD SKAL JEG GØRE? HVAD KAN DET VÆRE?

Knus en meget frustreret mor, der sidder og lytter til hendes søn der græder og vil nu gå derop...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Fru'Rugaard

Det kan være han er blevet så forskrækket over at du er gået, når du har aflevret ham i den gæstedagpleje, at han er bange for at du ikke kommer igen, når han ikke kan se dig.
Har en veninde der har en datter på lige knap 1 år, hun skriger med det samme hendes mor er ude af hendes syn- om hun så skal på toilet, lave mad, osv. hun skriger!! Og det er på grund af et svigt hun havde helt tilbage fra da hun var 1 måned gammel.
Håber det er foreståeligt

Rikke- Mor til Maja på 14 mdr.

Anmeld

16. juni 2011

morethanperfect

KittyGirl skriver:

PROBLEMET

Når Lasse kommer i seng om aftenen (tidligt - som sent) så skriger han så snart jeg har forladt værelset....

fra han er blevet puttet til vi går i seng går der jo et par timer, der vågner han adskillige gange og skriger og skriger...

VI HAR FORSØGT

Vi har prøvet at ligge ham ind til os... han roder rundt og skriger stadig indimellem..

TANKER

Lasse startede i en gæstedagpleje for 2½ uge siden (der startede alt det her).. der "skreg" han kort om morgenen når jeg afleverede ham (meget kort når jeg gik).. det stod på i den uge han var der... og der startede hans skrigeri om aftenen også...

Så er han efterfølgende startet hos hans "normale" gæstedagplejer i denne uge, her er han så stoppet med at skrige når jeg afleverer ham (her elsker han at være), men skrigeriet er meget om aftenen...

Knus en meget frustreret mor, der sidder og lytter til hendes søn der græder og vil nu gå derop...

Hmm det lyder ikke sjovt .. Det lyder som om det er ørene .. 

Håber i hvert fald snart det går væk . Dumme skrigeri !

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

Fru'Rugaard skriver:

Det kan være han er blevet så forskrækket over at du er gået, når du har aflevret ham i den gæstedagpleje, at han er bange for at du ikke kommer igen, når han ikke kan se dig.
Har en veninde der har en datter på lige knap 1 år, hun skriger med det samme hendes mor er ude af hendes syn- om hun så skal på toilet, lave mad, osv. hun skriger!! Og det er på grund af et svigt hun havde helt tilbage fra da hun var 1 måned gammel.
Håber det er foreståeligt

Rikke- Mor til Maja på 14 mdr.

Han skriger faktisk ikke på andre tidspunkter.. jeg må godt gå på toilet m.v. for ham... men lige det her med at sove... det vil han IKKE...

Hans middagslure er også fuldstændig umulige... han vil bare ikke.. og han sover måske MAX 1-1½ time om dagen.... + det her aften/natte roderi..

Har jo tænkt det... men han vil ikke sove selvom jeg så sidder med ham... så ligger han bare og kigger ?

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

morethanperfect skriver:

Hmm det lyder ikke sjovt .. Det lyder som om det er ørene .. 

Håber i hvert fald snart det går væk . Dumme skrigeri !

Vi er ved at være godt og grundige brugte.... Manden får ikke hans optimale søvn og har et meget fysisk hårdt arbejde...

jeg aner ikke hvad jeg skal stille op...

Anmeld

16. juni 2011

lilledittemor

KittyGirl skriver:

PROBLEMET

VI HAR FORSØGT

TANKER

Jeg synes at det lyder som ørene..

Især hvis det er hver gang han bliver lagt ned, så er det måske væske der trykker?

Håber at i finder ud af det og at det snart bliver bedre

Anmeld

16. juni 2011

Fru'Rugaard

KittyGirl skriver:

Han skriger faktisk ikke på andre tidspunkter.. jeg må godt gå på toilet m.v. for ham... men lige det her med at sove... det vil han IKKE...

Hans middagslure er også fuldstændig umulige... han vil bare ikke.. og han sover måske MAX 1-1½ time om dagen.... + det her aften/natte roderi..

Har jo tænkt det... men han vil ikke sove selvom jeg så sidder med ham... så ligger han bare og kigger ?

Har han ikke en ting han er meget glad for? et tæppe, en bamse en sutteklud? Min datter har et babytæppe, og det kan hun absolut ikke sove uden! det er en erstatning hun har for mig, når jeg ikke er der.
måske han er inde i et tigerspring?

Anmeld

16. juni 2011

morethanperfect

KittyGirl skriver:

Vi er ved at være godt og grundige brugte.... Manden får ikke hans optimale søvn og har et meget fysisk hårdt arbejde...

jeg aner ikke hvad jeg skal stille op...

Åhh .. Det er også bare skide irriterende .. Min søn skriger også rigtig meget hele tiden (ingen ved hvorfor) , og sommetider er jeg også ved at gå ud af mit gode skind ..

Med Oscar er det slemt om aftenen .. Han skriger sommetider 2-3 timer , når han skal sove , og det samme om eftermiddagen .. Dog ikke så lang tid .. Han kan vågne om natten og skrige i vilden sky , og være utrøstelig ... .. Vi har på fornemmelsen det er ørene her så de skal tjekkes , hvis det er det samme hos jer , så hellere få dem tjekket 

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

Ditte_Marie skriver:

Jeg synes at det lyder som ørene..

Især hvis det er hver gang han bliver lagt ned, så er det måske væske der trykker?

Håber at i finder ud af det og at det snart bliver bedre

ja... ved godt det lyder forkert.. men håber det er ørerne? så der er et "svar" på det...

og tak

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

Fru'Rugaard skriver:

Har han ikke en ting han er meget glad for? et tæppe, en bamse en sutteklud? Min datter har et babytæppe, og det kan hun absolut ikke sove uden! det er en erstatning hun har for mig, når jeg ikke er der.
måske han er inde i et tigerspring?

Tja.. han har hans sovebamse og sutteklud deroppe.. og når jeg prøver at putte ham med det.. smider han det ned i den anden ende af sengen i hans raseri anfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.