Pris for at lave kage til 50mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.866 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Malli

Som overskriften siger, vil jeg rigtig gerne høre jer herinde, som godt kan lide at lave kager hvad i synes der er rimeligt at tage for en kage med fondant overtræk og pynt, til 50personer.Det er min kærestes kollega, så jeg kender hende ikke, og gider derfor ikke rive "3dage" ud af min kalender, for sådan et stort projekt til en jeg ikke kender, og så lave det gratis.Jeg har regnet ud at kagen kan laves for 400kr ca, men hvad kan man tillade sig at tage i ren fortjeneste, og for alt den arbejdskraft der bliver lagt i. Håber nogen har nogle gode fif ... Kagen skal være kvadratisk, med skildpaddecreme, jordbærmousse og chokoladebunde. Ovenpå skal den betrækkes med hvid fondant, hvortil jeg skal lave en Irma pige i stor str, som skal lægges ovenpå, og så skal der stå noget skrift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Persille83

Nu har jeg ikke forstand på alt det med kager, men ville da lige svare nu jeg kom forbi. Jeg har lige betalt 1000 kr for 2 x 25 personer. Altså kage til 50 personer. Synes det var rimeligt.

Anmeld

16. juni 2011

Malli

Persille83 skriver:

Nu har jeg ikke forstand på alt det med kager, men ville da lige svare nu jeg kom forbi. Jeg har lige betalt 1000 kr for 2 x 25 personer. Altså kage til 50 personer. Synes det var rimeligt.

Fedt at du skriver ... Man er jo bange for at tage for meget, da folk ikke rigtig har nogen ide om, hvor længe det egentlig tager at lave

Var din meget pyntet, mere så jeg har en ide om hvor meget tid der er brugt på den, i forhold til den jeg skal lave

Anmeld

16. juni 2011

iris-mor

Her inde er der vist en del der tager 20-25 kr pr kuvert.

Anmeld

16. juni 2011

Persille83

Den var ikke overdrevet pyntet, men der var det der skulle være. På de to kager var der bla. Nogle blomster, sutter, et barn under et tæppe, navn og dåbs dato og små blomster på siden. Enkelt men tilpas.

Anmeld

17. juni 2011

Malli

Slet ikke nogen som laver kager, der ved noget om hvad man kan tillade sig at tage for en kage pr kuvert????

Anmeld

17. juni 2011

ZamanogDania

jeg vil tage 20 kr pr kuvert

Anmeld

18. juni 2011

Malli

ZamanogDania skriver:

jeg vil tage 20 kr pr kuvert

Det var også noget i den stil jeg tænkte, men var i tvivl om det var for meget, når hun også skal betale for ingredienserne til kagen? 

Anmeld

18. juni 2011

MLT

Malli skriver:

Det var også noget i den stil jeg tænkte, men var i tvivl om det var for meget, når hun også skal betale for ingredienserne til kagen? 

Er de 20 kr pr kuvert ikke inkl. ingredienserne til kagen, samt arbejdstid?

Anmeld

18. juni 2011

LISBETH:-)

Jeg vil sige 1000 kr alt inkl. Dvs 20 kr alt inkl. Ved at dem der laver bestillingskager og som er rigtig gode tager omkring 25 kr pr kuvert alt inkl. Man skal efter min mening sætte prisen efter sit niveau!

Du skal huske at man skal have hygiejne kursus og at man skal opgive sin fortjeneste til told og skat!

Især når du nu på et offentligt debat forum hvor ALLE inkl skat kan sidde og følge med,  skriver at du laver bestillingskager!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.