Jer der er amatør fotografer og bor i Ringsted (omegn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Sildefisk

er der nogen af jer der kunne have interesse i at fotografere til vores bryllup (altså bare et par billeder af os- brudeparret )

Vil gerne se billeder i har taget og have en pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Sildefisk

ingen??

Anmeld

17. juni 2011

Sildefisk

heller ikke nogen der kender nogen??

Anmeld

17. juni 2011

Fotograf

Kære Brudepar

Man bør nok ikke indgå aftale med en amatørfotograf, omkring et bryllup. Med mindre du forventer at kunne gøre det om?

Jeg er professionel fotograf - og dit indlæg indikerere at jeg nok er uden jeres skala. Men der findes prisbillige fotografer, som kan løse opgaven for jer. Fx. http://www.dinosvenningsen.dk/

Min opfattelse af en amatørfotografer er, at det er en engageret person med stor indlevelsesevne. En fotograf som sagtens kan tage gode billeder, som sagtens kan konkurrere med en professionel en gang imellem. Rigtig mange amatørfotografer ser et godt foto, og tager det strax - med stor succes til følge.

Når det så er skrevet, er det også min opfattelse at det kan blive en for stor mundfuld, for en amatør fotograf at tage et perfekt "skud" på opfordring.

Et er at falde over er godt motiv i naturligt lys - noget andet er at have viden og erfaring nok til, at kunne redde enhver situation og vende den til succes. Altså at kunne løse opgaven under ethvert forhold.

Det er nok der for, at jeg er proffessionel fotograf og en elendig kok. Altså, jeg kan lave god og velsmagende mad, også anrette den flot - jeg arbejder jo også sammen med food-stylister. Men jeg vil ikke påtage mig at lave maden til jeres bryllup. Kan i se pointen?

Jeg ved godt at det er dyrt at få en god håndværker i sit brød. Jeg skriver også store fakturaer ud, men modtager til gengæld også store regninger selv. Film er forsvundet med tiden og udgiften på 100-120,- pr. rulle er sparet. Men nu koster mine kameraer 5 gange så meget som tidligere og computere og evige opdateringer er også en markant omkostning. Så jeg tager 6-10.000 kr for et bryllups-shoot. Dino er en hæderlig prisbillig håndværker, som også levere til aviser og magasiner. Måske kan dette bringe jer videre?

Jeg ønsker jer alt godt frem over... 

Fotografen

Post Scriptum: husk, at gemme en kopi på en usb-nøgle i jeres bankboks. Eller i et familiemedlems mørke kølige gemmer. Cd`er holder nemlig ikke i flere år, trods god opbevaring.

Anmeld

17. juni 2011

lukasmor

myr81 skriver:

er der nogen af jer der kunne have interesse i at fotografere til vores bryllup (altså bare et par billeder af os- brudeparret )

Vil gerne se billeder i har taget og have en pris

Tillykke til det kommende ægtepar

Jeg tog selv billeder men mit kamera var åbenbart allemandseje

Er det i sgt. Bendts kirke i skal giftes?
Vores søn skal døbes deroppe på søndag af henrik

Undskyld sidespringet, håber i finder en god fotograf

Anmeld

17. juni 2011

Kamulla

bor desværre ikke i området, og har også et booket skema sommeren igennem.. men frem for dig... kender du ikke nogen som kender nogen???

Anmeld

18. juni 2011

Sildefisk

Camillas-photography skriver:

bor desværre ikke i området, og har også et booket skema sommeren igennem.. men frem for dig... kender du ikke nogen som kender nogen???

Nej desværre men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.