Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser... er der nogen af jer der får supplerende
barselsdagpenge? Ville bare høre hvor mange timer i havde på de
13 uger og hvor meget i får udbetalt?
glæder mig til at høre jeres svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej tøser... er der nogen af jer der får supplerende barselsdagpenge? Ville bare høre hvor mange timer i havde på de 13 uger og hvor meget i får udbetalt? glæder mig til at høre jeres svar
Jeg gør, og det gik fuldstændig gnidningsfrit igennem. Jeg kan ikke huske hvor mange timer jeg havde - måske gennemsnitligt 12,5 time pr uge? Jeg får ca. 3500-4000 kr/mdr
Mettemus skriver: Jeg gør, og det gik fuldstændig gnidningsfrit igennem. Jeg kan ikke huske hvor mange timer jeg havde - måske gennemsnitligt 12,5 time pr uge? Jeg får ca. 3500-4000 kr/mdr
okay det lyder godt... det er arbejdspaldsen det skal søge det ikke?
håber også at det går nemt her...
Najsen86 skriver: okay det lyder godt... det er arbejdspaldsen det skal søge det ikke? håber også at det går nemt her...
Du kan hente et skema på din kommunes hjemmeside. Der er to dele - en til dig og en til arbejdspladsen. Du udfylder din del, sender den til din arbejdsplads og så sender de det hele til kommunen. Det står ingen steder (i hvert fald ikke på Aarhus Kommunes hjemmeside), men hvis du ikke har en fast turnus er det åbenbart af en eller anden grund vigtigt at du har været på arbejde den sidste dag inden din barsel starter. Spørg mig ikke hvorfor
okay.. men på min arbejde har jeg faste vagter hver uge.. så
gælder det vel ikke og min kommunes hjemmeside er bare så
uoverskuelig... kan ikke finde det skema
Najsen86 skriver: Hej tøser... er der nogen af jer der får supplerende barselsdagpenge? Ville bare høre hvor mange timer i havde på de 13 uger og hvor meget i får udbetalt? glæder mig til at høre jeres svar
Du skal arbejde mindst 120 timer i løbet af de sidste 13 uger
MorTilJanuar skriver: Du skal arbejde mindst 120 timer i løbet af de sidste 13 uger
det ved jeg godt når at have 130 timer.. det var mere hvad man
ca fik udbetalt
Najsen86 skriver: det ved jeg godt når at have 130 timer.. det var mere hvad man ca fik udbetalt
Oki så forstod jeg bare ikke første del af dit spørgsmål rigtigt
Men hvor mange timer står der i din kontrakt?
de går vel ud efter ens lønsedler?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128