Brudebuket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

JacobsMoar

Thalia skriver:

Min så sådan her ud.

Egentlig ville jeg gerne have haft solsikker da de har en særlig betydning for mig i forhold til min ældste søn som vi mistede i 2007.

Desværre er solsikker ikke så nemme at opdrive i starten af januar, så i stedet blev det røde roser og brudeslør - samme blomster som var i min mors buket i sin tid

Det var for øvrigt en meget lille buket jeg havde

Hvor er den også flot 

Jeg har også overvejet solsikker.. Men jeg ved ikke hvordan sæsonnen er for dem nu, måske jeg snart skulle se at komme igang, vi skal vies om en uge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

JacobsMoar

Heza2410 skriver:

Her er min brudebuket  

Ih hvor er din altså også flot.. 

Anmeld

16. juni 2011

maj2011

fik min faster til at binde min:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2011

LBK

KarinaB. skriver:

Sagen er den, at vi skal vies på rådhuset, ganske stille og roligt, men en brudebuket, VIL jeg have !!! Jeg tænker lidt en ganske enkel buket, som jeg evt. selv binder.. 

Tror i denne blomst kan bruges ? 

Og hvad er det nu sådan en hedder ? 

Vis gerne jeres brudebuket 

Det er en gerbera...

Det ville jeg også gerne have i min buket men det fraråde de mig, da den er yderst usamarbejdsvillig...

Anmeld

16. juni 2011

JacobsMoar

L_K skriver:

Det er en gerbera...

Det ville jeg også gerne have i min buket men det fraråde de mig, da den er yderst usamarbejdsvillig...

Hmm.. Jeg vil så gerne bare have en helt enkel buket kun med mørkerøde gerbera.. Intet grønt !! Mon det kan lade sig gøre ? Jeg må en tur til en blomsterdame

Anmeld

16. juni 2011

bonnie81

det er en gerbera og er en af  mine ynglings blomsterer, kan godt forstå du gerne vil ha en brude buket. jeg blev gift i tirsdags og her er min buket min dater havde også en lille en.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

KarinaB. skriver:

Hmm.. Jeg vil så gerne bare have en helt enkel buket kun med mørkerøde gerbera.. Intet grønt !! Mon det kan lade sig gøre ? Jeg må en tur til en blomsterdame

Hvis det ikke dutter, så er Geoginer måske et bud? De er SÅ smukke, og findes i en meget dyb rød og dyb lilla farve som jeg er helt pjattet med. Det er så en noget mere pompøs blomst er gerbera.

Anmeld

16. juni 2011

dobbelt

Anmeld

16. juni 2011

KarinaB. skriver:

Sagen er den, at vi skal vies på rådhuset, ganske stille og roligt, men en brudebuket, VIL jeg have !!! Jeg tænker lidt en ganske enkel buket, som jeg evt. selv binder.. 

Tror i denne blomst kan bruges ? 

Og hvad er det nu sådan en hedder ? 

Vis gerne jeres brudebuket 

Oh i øvrigt er der jo også Callaer.  De er meget smukke, og meget brugt i enkle buketter.

Håber det ok jeg kommer med forslag 

Anmeld

16. juni 2011

JacobsMoar

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis det ikke dutter, så er Geoginer måske et bud? De er SÅ smukke, og findes i en meget dyb rød og dyb lilla farve som jeg er helt pjattet med. Det er så en noget mere pompøs blomst er gerbera.

Woooow.. De er altså også flotte, men jeg tror de bliver for "vilde".. Jeg skal bare have et par knælange pæne shorts og en stropløs top på.. (Og mine aller bedste stiletter) så tror gerbera passer lidt bedre.. Callaer er også sindsyg flotte, men igen lidt "overdress" i forhold til tøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.