Anonym skriver:
Vi var på sygehuset med vores datter i dag. De skulle se hende igen fordi hun jo VAR bristet i underlivet alligevel. Så skulle de vurdere om der skulle gøres mere ved det. Det var jo ligesom der manglede et lille stykke der skulle briste.
Lægen var noget sødere i dag og i godt humør. Vores datter var lidt bange og så sagde lægen: Jeg ved godt det gjorde ondt sidste gang, men det gør det ikke i dag. I dag skal vi bare kigge!
Og så var det ligesom at vores datter accepterede det og lod dem undersøge hende. Lægen fortalte at det sidste lille stykke der manglede at briste ville forsvinde af sig selv når hun kommer i puberteten. Så hun er så fin som hun kan være, så hun skal IKKE opereres!!! HURRAAAAA 

Jeg blev simpelthen SÅ lettet!!! Vi skal ikke smøre med mere creme, snakke mere om tissekone og heller ikke være bekymrede for hvornår hun skal i narkose! Da vi kom ud inde fra lægen dansede jeg en lille sejrsdans med hende. Det var bare SÅ godt!!!! Bagefter tog vi på McDonalds og smovsede!!!
Puha.... Tusind tak for alle jeres tanker og kram! De har varmet!!!!
Sikke et dejligt indlæg!!
Det var bare godt hele vejen rundt - og den smukke lille pige havde også en langt bedre oplevelse med en mere rummelig læge, fremfor sidste gang. Ihhh altså 

Anmeld