Jeg har blødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

TbCp

Igår aftes og lidt her til morgen... det var ganske lidt, men for pokker hvor blev jeg bange!!!

Det ser ud til at det er stoppet nu, så jeg håber alt er okay derinde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

lotte32

Årh nej da... godt at det er stoppet igen

man bliver jo altid vildt angst når man bløder under graviditet

Har du været inde og blive tjekket??

Lotte Ø.

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

lotte32 skriver:

Årh nej da... godt at det er stoppet igen

man bliver jo altid vildt angst når man bløder under graviditet

Har du været inde og blive tjekket??

Lotte Ø.

Ja det gør man nemlig!!!! Man har IKKE lyst til at se blod når man er gravid.

Nej har ikke været til tjek, jeg ville lige se tiden an. Men har mailet til min læge og kommer der mere så vil jeg tage derind imorgen.

Anmeld

16. juni 2011

lotte32

Nej vel... selv om jeg efterhånden er i 12. uge, tjekker jeg Stadig toiletpapiret efter  hvert  toiletbesøg

og lyder som god idé at tage til lægen imorgen hvis der kommer mere eller hvis du får ondt..

Krydser alt for at der ikke kommer mere og at det bare er et bristet blodkar 

Lotte Ø.

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

lotte32 skriver:

Nej vel... selv om jeg efterhånden er i 12. uge, tjekker jeg Stadig toiletpapiret efter  hvert  toiletbesøg

og lyder som god idé at tage til lægen imorgen hvis der kommer mere eller hvis du får ondt..

Krydser alt for at der ikke kommer mere og at det bare er et bristet blodkar 

Lotte Ø.

Jeg har været på wc omkring 10.000 gange idag for at tjekke... suuuk altså.

Har ellers været ret rolig, indtil nu, i denne graviditet, i forhold til den sidste hvor jeg de første mange måneder var skrækslagen for at miste...

Nu skal der bare krydses fingre for at den lille bliver derinde!

Anmeld

16. juni 2011

Kageelsker

TbCp skriver:

Igår aftes og lidt her til morgen... det var ganske lidt, men for pokker hvor blev jeg bange!!!

Det ser ud til at det er stoppet nu, så jeg håber alt er okay derinde!!!

Jeg er idag 10 + 5 og har blødt 3 gange  Jeg har i den forbindelse været til 2 ekstra scanninger, og begge gange har der været fint hjerteslag, og baby vokser lige som den skal! Men man blir dælme så forskrækket og ked af det, også selv om man ved at det sker for mange i de første 12 uger.

Så på trods af flere blødninger er der altså stadig liv her, håber det kan berolige bare en lille smule

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

Kageelsker skriver:

Jeg er idag 10 + 5 og har blødt 3 gange  Jeg har i den forbindelse været til 2 ekstra scanninger, og begge gange har der været fint hjerteslag, og baby vokser lige som den skal! Men man blir dælme så forskrækket og ked af det, også selv om man ved at det sker for mange i de første 12 uger.

Så på trods af flere blødninger er der altså stadig liv her, håber det kan berolige bare en lille smule

Åh jeg håber det er det samme her! Jeg klynger mig til de positive historier! Blødningen stoppede ellers i formiddags men er kommet igen, så imorgen kontakter jeg lægen.

Anmeld

16. juni 2011

Kageelsker

TbCp skriver:

Åh jeg håber det er det samme her! Jeg klynger mig til de positive historier! Blødningen stoppede ellers i formiddags men er kommet igen, så imorgen kontakter jeg lægen.

for at alt er som det skal være, ved hvor hårdt det er at gå i uvished!

Anmeld

16. juni 2011

Kris89

Åh det er bare den største frygt!!!!

for at det hele er som det skal være... Selvfølgelig er det det, det står jo ale steder at man kan opleve lidt pletblødninger... Er det meget eller hvordan??

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

Kris89 skriver:

Åh det er bare den største frygt!!!!

for at det hele er som det skal være... Selvfølgelig er det det, det står jo ale steder at man kan opleve lidt pletblødninger... Er det meget eller hvordan??

Det er ikke meget nej, men blod og graviditet hører bare slet ikke sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.