Ja så blev jeg scannet og det var noget af en livlig lille en der var derinde. Den ville simpelthen ikke ligge stille så hun kunne måle de ting hun skulle
Men de lykkedes da til sidst og alt var fint og var som det skulle.
Jeg skal til en ekstra scanning til august for de skal se om min moderkage har flyttet sig, den ligger nemlig pt og blokere for fødselskanalen så hvis den ikke flytter sig så skal jeg have kejsersnit
vil helst føde alm.
Jeg troede så at jeg skulle ud og shoppe helt vildt efter scanningen da jeg håbede på at få kønnet at vide, men da den ikke ville ligge stille og slet ikke ville vise hvad den var så kunne kun ikke komme til det. Men hendes bud lige nu var at det var en pige, men hun var slet ikke sikker så det blev til shopping i farver som både en dreng og pige kan have på 
Dorten S : jeg mærker heller ikek liv hver dag og i dag til scanningen synes jordemoderen at det var mærkeligt at jeg ikke kunne mærke at den moslede rundt derinde. Det siges også at når man ikke er længere henne så vil man ikke kunne mærke den hver dag så det kommer nok snart 
BabyMark: Jeg har lige fra jeg blev gravid troede at det blev en dreng, men nu har jordemoderen som scannede mig set det lidt som en pige så jeg har muligvis taget fejl, men heldigvis så bliver jeg glad for den uanset kønnet 
Anmeld