MD scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Summer

Så er det i morgen at jeg skal til MD scanning og jeg glæder mig helt vildt.

Men jeg er også vildt nervøs, og der er egentlig ikke nogen god grund til at jeg er det. Men jeg har den sidste uge drømt helt vildt om de mest mærkelige ting som kunne være galt med den lille.

Har i også prøvet det ?

Ellers så glæder jeg mig og håber virkelig at de kan fortælle os hvad vi skal have, dreng eller pige for nu vil jeg altså til at shoppe ind til den lille

I mandags mærkede min mand spark for første gang, det var helt fantastisk så nu kan han også være med og mærke den lille og han bliver så skuffet hver gang han vil mærke den lille og der intet sker men det kan jeg jo ikke styre.

Nå men det var blot en lille opdate her fra mig og håber at i andre har det godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Dorte...

Det bliver spændende i morgen

Jeg glæder mig også til min scanning, men der er 14 dage endnu. Jeg har også de tanker om den lille nu er ok og om der nu er liv. Syntes der går lang tid imellem at jeg mærker den lille.....

Glæder mig til opdate på din scanning

Anmeld

16. juni 2011

babyMark

Pøj pøj med svanningen. Kan godt forstå du er spændt! Bliver spændende hvilken farve tøj du skal ud at shoppe. Har du selv et gæt?Jeg skal først scannes den 6/7 så lidt tid endnu. Men har første jordemoder besøg i næste uge, og glæder mig til at møde hende.

Anmeld

17. juni 2011

Summer

Ja så blev jeg scannet og det var noget af en livlig lille en der var derinde. Den ville simpelthen ikke ligge stille så hun kunne måle de ting hun skulle Men de lykkedes da til sidst og alt var fint og var som det skulle.

Jeg skal til en ekstra scanning til august for de skal se om min moderkage har flyttet sig, den ligger nemlig pt og blokere for fødselskanalen så hvis den ikke flytter sig så skal jeg have kejsersnit vil helst føde alm.

Jeg troede så at jeg skulle ud og shoppe helt vildt efter scanningen da jeg håbede på at få kønnet at vide, men da den ikke ville ligge stille og slet ikke ville vise hvad den var så kunne kun ikke komme til det. Men hendes bud lige nu var at det var en pige, men hun var slet ikke sikker så det blev til shopping i farver som både en dreng og pige kan have på

Dorten S : jeg mærker heller ikek liv hver dag og i dag til scanningen synes jordemoderen at det var mærkeligt at jeg ikke kunne mærke at den moslede rundt derinde. Det siges også at når man ikke er længere henne så vil man ikke kunne mærke den hver dag så det kommer nok snart

BabyMark: Jeg har lige fra jeg blev gravid troede at det blev en dreng, men nu har jordemoderen som scannede mig set det lidt som en pige så jeg har muligvis taget fejl, men heldigvis så bliver jeg glad for den uanset kønnet

Anmeld

18. juni 2011

Dorte...

Hvor er det dejligt at scanning gik godt og den lille var som den skulle være, det er jo det vigtigste. Men lidt ærgeligt at man ikke ved kønnet når nu man gerne vil vide det. Godt du skal til endnu en scanning til august så kan du sikkert få svar der  Og må håbe at den moderkage flytter sig.

Jeg håber også at man kan se kønnet til MD scanning, men det vigtigste ved den scanning er selvfølgelig om den lille er som den skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.