Til pigerne fra kagemødet i Slagelse:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Unnie

Tak for din hjælp, du er super

Jeg vil også have en udstikker, meeeen må nok desværre vente har brændt de første 600kr af på alle mulige kage ting, men det kan ikke varer længe før den også skal bestilles her hjem til, man kan jo ikke leve uden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

LISBETH:-)

Loa skriver:

Det var lidt lettere at se på siden fra computeren end mobilen, i går aftes, da jeg var hoppet ind under dynen.....

Men selvfølgelig kan jeg ikke komme ind på siden fra mit arbejde (øv dumme filter altså)

Så jeg må nok bare holde mig til den ene præger/udstikker.....

Hehe... Og så går jeg amok på de danske sider....

Nååååå sådan. fnis!

Så bestiller jeg udstikkeren med prægeren til dig:-)

Anmeld

17. juni 2011

Til Lou87, Loa og roenlund. Tingene fra den engelske side er bestilt  jeg sender jer hverisær en pb med hvor meget i skylder

Anmeld

17. juni 2011

Lou87

lisbeth2910 skriver:

Til Lou87, Loa og roenlund. Tingene fra den engelske side er bestilt  jeg sender jer hverisær en pb med hvor meget i skylder

Godt du fik den til og virke

Anmeld

17. juni 2011

SÅ kan i godt STOPPE! NU! med alle de links. Mit dankort er rødglødende

Anmeld

17. juni 2011

roenlund

lisbeth2910 skriver:

SÅ kan i godt STOPPE! NU! med alle de links. Mit dankort er rødglødende

altså jeg synes jeg har begrænset mig og ikke brugt mere end 200kr

De skal jo så selvfølgelig ligges oveni min bestilling fra dinkage og den jeg er lige ved at lave hos ebay...

Anmeld

17. juni 2011

ZamanogDania

Hehe. Jeg har allerede brugt 600 kr hos dinkage. Købte kageringe og geo sæt osv

I dejlige piger gider I at svar på mit spørgsmål om husblas? Hvis I kan svar self Jeg er helt lost

Anmeld

17. juni 2011

roenlund skriver:

altså jeg synes jeg har begrænset mig og ikke brugt mere end 200kr

De skal jo så selvfølgelig ligges oveni min bestilling fra dinkage og den jeg er lige ved at lave hos ebay...

har også købt geo sæt gennem michelle og bogstaver på ebay og på den engelske og og og og STOOOOOOPPPPPP! Men altså der er bare SÅ mange ting man slet ikke forstår man har levet uden:-)

Anmeld

17. juni 2011

roenlund

lisbeth2910 skriver:

har også købt geo sæt gennem michelle og bogstaver på ebay og på den engelske og og og og STOOOOOOPPPPPP! Men altså der er bare SÅ mange ting man slet ikke forstår man har levet uden:-)

geo sættet har jeg ikke fået købt endnu og mangler egentlig også nogle andre bogstaver end funky...

Det bliver dyrt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.