Blod...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

TbCp

Det er ikke lige det man har lyst til at se når man er gravid

Jeg blødte lidt igår aftes, eller der var lidt på papiret da jeg tørrede mig efter wc besøg... og så igen her til morgen.

SHIT! Hvor bliver man nervøs... jeg har ikke ondt og det var ikke sådan noget knaldrødt blod.

Jeg håber det enten skyldes at vi hyggede lidt dagen før eller at det bare er en pletblødning, som nogen får, når de normalt ville have fået deres mens.... hvilket skulle være lige heromkring hvis jeg ikke var gravid.

Jeg har skrevet til min læge og håber hun kan berolige mig lidt... og ellers tager jeg en sygedag imorgen og håber at hun vil tjekke mig...

Kryds lige fingre for at alt er okay ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

CamillaSoefelt

TbCp skriver:

Det er ikke lige det man har lyst til at se når man er gravid

Jeg blødte lidt igår aftes, eller der var lidt på papiret da jeg tørrede mig efter wc besøg... og så igen her til morgen.

SHIT! Hvor bliver man nervøs... jeg har ikke ondt og det var ikke sådan noget knaldrødt blod.

Jeg håber det enten skyldes at vi hyggede lidt dagen før eller at det bare er en pletblødning, som nogen får, når de normalt ville have fået deres mens.... hvilket skulle være lige heromkring hvis jeg ikke var gravid.

Jeg har skrevet til min læge og håber hun kan berolige mig lidt... og ellers tager jeg en sygedag imorgen og håber at hun vil tjekke mig...

Kryds lige fingre for at alt er okay ikke!

Åh nej det er da ik det man har lyst til og se når man er gravid;-(! Hvor langt er du henne? Og var det frisk el gammel blod?

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

CamillaSoefelt skriver:

Åh nej det er da ik det man har lyst til og se når man er gravid;-(! Hvor langt er du henne? Og var det frisk el gammel blod?

Jeg er 8 uger imorgen.

Jeg ved ikke.. det var ikke meget rødt, mere bare lidt lyserødt på papiret...

Anmeld

16. juni 2011

CamillaSoefelt

TbCp skriver:

Jeg er 8 uger imorgen.

Jeg ved ikke.. det var ikke meget rødt, mere bare lidt lyserødt på papiret...

Vil absolut ikke skræmme dig eller noget. Men jeg havde altså ringet til lægen og bedt om en scanning right away. Så må du melde dig syg Idag.

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

CamillaSoefelt skriver:

Vil absolut ikke skræmme dig eller noget. Men jeg havde altså ringet til lægen og bedt om en scanning right away. Så må du melde dig syg Idag.

Det har jeg desværre ikke mulighed for.

Jeg ser tiden an lidt... får jeg ondt ringer jeg selvfølgelig med det samme og ellers må jeg ringe imorgen.

Anmeld

16. juni 2011

CamillaSoefelt

TbCp skriver:

Det har jeg desværre ikke mulighed for.

Jeg ser tiden an lidt... får jeg ondt ringer jeg selvfølgelig med det samme og ellers må jeg ringe imorgen.

Oki doki. Men husk nu, dig barn og dig frem for alt! Krydser fingre for alt er som det skal være:-)!

Anmeld

16. juni 2011

Fenja09

Kan sagtens forstå din bekymring, det er virkelig ubehageligt! Jeg blødte faktisk også i uge 8 eller 9 ( kan ikke helt huske det) - ikke hver dag og kun pletblødning. Var hos lægen og det blev skrevet i mine papirer så jeg kunne komme hurtigere til NF scanning - jeg selv gik ud fra, at det som du også skriver, skyldtes at jeg skulle have haft min menstruation på det tidspunkt, hvis jeg ikke havde været gravid.

at alt er som det skal være!

/Fenja

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

CamillaSoefelt skriver:

Oki doki. Men husk nu, dig barn og dig frem for alt! Krydser fingre for alt er som det skal være:-)!

Tak

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

Fenja09 skriver:

Kan sagtens forstå din bekymring, det er virkelig ubehageligt! Jeg blødte faktisk også i uge 8 eller 9 ( kan ikke helt huske det) - ikke hver dag og kun pletblødning. Var hos lægen og det blev skrevet i mine papirer så jeg kunne komme hurtigere til NF scanning - jeg selv gik ud fra, at det som du også skriver, skyldtes at jeg skulle have haft min menstruation på det tidspunkt, hvis jeg ikke havde været gravid.

at alt er som det skal være!

/Fenja

Der er faktisk flere der har fortalt at de blødte omkring den tid jeg er nu... det er faktisk ganske "rart" at høre!

Og dejligt at høre at det ikke var noget alvorligt ved dig!

Anmeld

16. juni 2011

Fenja09

TbCp skriver:

Der er faktisk flere der har fortalt at de blødte omkring den tid jeg er nu... det er faktisk ganske "rart" at høre!

Og dejligt at høre at det ikke var noget alvorligt ved dig!

Ja det kan godt berolige lidt at andre har oplevet det samme - for man forbinder automatisk blod i graviditet med noget "dårligt", selvom rigtig mange prøver det og nogen har det igennem hele graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.