Første lag-på-lag kage fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.480 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

butterflyPhoto

Tjaeh.. har lavet 2 "alm" kager med fondant på.. nu var det så tid til an "lag-på-lag"-kage.. Og synes da lige jeg vil vise den frem 

Det er også første gang jeg laver creme og mousse og synes egentlig det er gået ret godt... - nu må vi jo se imorgen hvordan den smager... 

Den er både skæv og bulet (smørcremen er IKKE min ven endnu  - men det bli'r den nok med lidt øvelse)

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

ØnskerEtMirakel

Hvor er den bare fin  øvelse gør mester, jeg skal også øve mig lidt med smørcremen men den er god når man får mere øvelse godt klaret

Anmeld

15. juni 2011

mulle7430

butterflyPhoto skriver:

Tjaeh.. har lavet 2 "alm" kager med fondant på.. nu var det så tid til an "lag-på-lag"-kage.. Og synes da lige jeg vil vise den frem 

Det er også første gang jeg laver creme og mousse og synes egentlig det er gået ret godt... - nu må vi jo se imorgen hvordan den smager... 

Den er både skæv og bulet (smørcremen er IKKE min ven endnu  - men det bli'r den nok med lidt øvelse)

hvor er den da sød med alle de sommer blomster  flot  sidder her og bliver helt lækker sulten

Anmeld

15. juni 2011

butterflyPhoto

tak skal i have - glemte jo helt at fortælle hvad den er "lavet" af..

Det er en chokoladekage ( en SUPER god én) der er bagt, skåret over og brugt som bunde og så er der et lag dumle-creme og et lag passionsfrugt-mousse i.

Glæder mig RIGTIG meget til at smage den imorgen.

Har lavet ekstra kage, ekstra creme og ekstra mousse, så jeg regner med at lave nogle små "portions-kager" kager imorgen 

Anmeld

16. juni 2011

iris-mor

Hvor er den bare flot!! Elsker farven og de blomster er bare super!!!

Anmeld

16. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

En super flot sommerkage

Anmeld

16. juni 2011

Anne G

Hvor er den bare rigtig rigtig fin..  Skidt pyt med bulerne, den smager da lige så godt alligevel  Den er virkelig sød med alle de blomster, og det er nogle rigtig søde farver du har valgt  

Uhmm.. Det lyder da til at den sikkert smager godt, du må lige svare i morgen om den var god  Er nemlig på jagt efter en god combo til vores bryllupskage.. kan du ikke linke her til mit svar, ellers glemmer jeg sikkert bare at få tjekket

Anmeld

16. juni 2011

butterflyPhoto

Anne G skriver:

Hvor er den bare rigtig rigtig fin..  Skidt pyt med bulerne, den smager da lige så godt alligevel  Den er virkelig sød med alle de blomster, og det er nogle rigtig søde farver du har valgt  

Uhmm.. Det lyder da til at den sikkert smager godt, du må lige svare i morgen om den var god  Er nemlig på jagt efter en god combo til vores bryllupskage.. kan du ikke linke her til mit svar, ellers glemmer jeg sikkert bare at få tjekket

kan lige informere om at den smagte HELT super!!!  Den var rigtig lækker og det er absolut en kombo jeg vil lave igen. 

Det var egentlig bare for at teste dumle-cremen da jeg skal bruge den i en fødselsdagskage til min mor i december. Hun vil gerne have jordbær-asti-mousse i også.

Men den passionsfrugt-mousse er GOD! Jeg har mere i køleskabet og tager mig selv i liiiige at komme til at spise en skefuld når jeg tager noget andet i køleskabet 

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Hvor er den flot.. 

Anmeld

17. juni 2011

Anne G

butterflyPhoto skriver:

kan lige informere om at den smagte HELT super!!!  Den var rigtig lækker og det er absolut en kombo jeg vil lave igen. 

Det var egentlig bare for at teste dumle-cremen da jeg skal bruge den i en fødselsdagskage til min mor i december. Hun vil gerne have jordbær-asti-mousse i også.

Men den passionsfrugt-mousse er GOD! Jeg har mere i køleskabet og tager mig selv i liiiige at komme til at spise en skefuld når jeg tager noget andet i køleskabet 

Uhh.. det lyder rigtig godt.. Jeg skal da vist lige have prøvet at lave den selv... Den smager vel bedst sammen med en chokolade mousse, for er godt nok også fristet af den der jordbær asti mousse.

Hihi.. Det kender jeg godt, man kommer pludselig til at skulle have en masse ting i køleskabet  

Tusinde tak fordi du lige ville svare mig..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.