Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

roenlund

Så er jeg gået igang med at lede efter den næste autostol til lillemanden og jeg troede at så snart jeg fik sat mig ned og kiggede på det ville jeg vide hvad jeg skulle købe, men nej jeg blive kun mere forvirret...

Jeg har besluttet at da det er en stol han skal bruge i mange år vil jeg ikke kigge ret meget på prisen men købe den jeg synes er bedst, både sikkerhedmæssigt og i komforten...

Har kigget lidt på Römer men kan ikke finde ud af hvad forskellen er på en duo plus og en safefix plus....

Eneste krav er fremadvent med isofix...

Så damer please hjælp mig hvad autostol skal jeg købe og hvorfor...

Im stuck

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

roenlund

slet ikke nogen der kan hjælpe mig...

Så vil jeg smutte iseng og håbe at der er noget hjælp til mig i  morgen...

Godnat og sov godt

Anmeld

15. juni 2011

Klumpe-dumpe

roenlund skriver:

slet ikke nogen der kan hjælpe mig...

Så vil jeg smutte iseng og håbe at der er noget hjælp til mig i  morgen...

Godnat og sov godt

Jeg har en Römer og er vældig glad for den :)

Hvad forskellen er på de to du har kikket på ved jeg desværre ikke.

Anmeld

15. juni 2011

roenlund

Rose <3 skriver:

Jeg har en Römer og er vældig glad for den

Hvad forskellen er på de to du har kikket på ved jeg desværre ikke.

Der er bare en del forskel i pris og jeg kan ikke læse mig til forskellenog gider jo ikke betale for ingenting

Synes også jeg har hørt meget godt om römer...

Anmeld

15. juni 2011

Klumpe-dumpe

roenlund skriver:

Der er bare en del forskel i pris og jeg kan ikke læse mig til forskellenog gider jo ikke betale for ingenting

Synes også jeg har hørt meget godt om römer...

Prik til mig i morgen, så vil jeg gerne kikke om jeg kan gennemskue forskellen ;)

Lige nu er min hjerne gået i seng;)

Anmeld

15. juni 2011

roenlund

Rose <3 skriver:

Prik til mig i morgen, så vil jeg gerne kikke om jeg kan gennemskue forskellen

Lige nu er min hjerne gået i seng

Det kan også være at det er det der er mit problem

Anmeld

15. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

roenlund skriver:

Så er jeg gået igang med at lede efter den næste autostol til lillemanden og jeg troede at så snart jeg fik sat mig ned og kiggede på det ville jeg vide hvad jeg skulle købe, men nej jeg blive kun mere forvirret...

Jeg har besluttet at da det er en stol han skal bruge i mange år vil jeg ikke kigge ret meget på prisen men købe den jeg synes er bedst, både sikkerhedmæssigt og i komforten...

Har kigget lidt på Römer men kan ikke finde ud af hvad forskellen er på en duo plus og en safefix plus....

Eneste krav er fremadvent med isofix...

Så damer please hjælp mig hvad autostol skal jeg købe og hvorfor...

Im stuck

nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er... men de anbefaler at de først sidder fremad når de er 4 år :-)

Anmeld

15. juni 2011

roenlund

Mor til prinsessen :-) skriver:

nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er... men de anbefaler at de først sidder fremad når de er 4 år :-)

Det er kun nr 2 autostol, han er ikke så stor så han er noken 10-11 mdr når han skal bruge den.... problemet er at vi kun har en lille tre sørs bil og jeg har ikke fundet nogen bagudvendte hvor den kan vendes så han kan komme i stolen...

i det hele taget synes jeg de fleste er fremadrettede fra 9 kg...

Har du nogen foreslag til en god stol???

Anmeld

16. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

roenlund skriver:

Det er kun nr 2 autostol, han er ikke så stor så han er noken 10-11 mdr når han skal bruge den.... problemet er at vi kun har en lille tre sørs bil og jeg har ikke fundet nogen bagudvendte hvor den kan vendes så han kan komme i stolen...

nej jeg er selv på jagt efter en hehe.... men har hørt meget om romer skulle være gode...
Jeg har bare hørt de små pus ikke må sidde fremad, da de ikke er stærke nok i tilfælde af uheld.... Jeg ville nok kigge på fdm og se hvad de siger, og ellers læse mig til hvad fagfolk siger, også selv tage en beslutning derfra :-)

Det havde jeg tænkt mig hehe

Anmeld

18. juni 2011

Lenats31

roenlund skriver:

bagudvendt er det sikreste. det hersker der ingen tvivl om. men kan godt se problemet med en 3 dørs bil. Hvis airbagen kan slås fra er forsædet et rigtigt godt valg. man monterer stolen klods op ad instrumentbrættet. det stive instrumentbrægt gør at stolen flytter sig ekstremt lidt i et uheld hvilket reducerer kraftpåvirkningerne meget. Sidegevinsten er at man så osse får et fint udsyn gennem sidespejlet. Det er en yderst effektiv måde at transportere små børn på.

Lena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.