twinboys og ww!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. december 2008

lonemus

Hej Majbritt

Hvordan går det, fik du startet op igen??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

twinboys

lonemus skriver:

Hej Majbritt

Hvordan går det, fik du startet op igen??

Lone

Ja det kan du tro... Men så kom der lige nogle julefrokoster i vejen... Og ja så nu er jeg på igen...

Dejligt og er begyndt med motion i motionscenteret...

Hvad med dig???

Majbritt

Anmeld

1. december 2008

lonemus

twinboys skriver:

Ja det kan du tro... Men så kom der lige nogle julefrokoster i vejen... Og ja så nu er jeg på igen...

Dejligt og er begyndt med motion i motionscenteret...

Hvad med dig???

Majbritt

Lyder godt!

Nej, jeg er ikke startet endnu....har ikke haft overskud pga megen sygdom...er først ved at samle krafter nu......men vil gerne starte op igen - her én af dagene, for der er jo ikke nogen grund til at udskyde det til januar, vel?

Lone

Anmeld

1. december 2008

twinboys

lonemus skriver:

Lyder godt!

Nej, jeg er ikke startet endnu....har ikke haft overskud pga megen sygdom...er først ved at samle krafter nu......men vil gerne starte op igen - her én af dagene, for der er jo ikke nogen grund til at udskyde det til januar, vel?

Lone

Nej det er rigtigt...Klarer du det selv eller er du hos ww???

Majbritt

Anmeld

1. december 2008

lonemus

twinboys skriver:

Nej det er rigtigt...Klarer du det selv eller er du hos ww???

Majbritt

Jeg kører det hjemmefra - syntes det er for dyrt at tage til møderne. De penge vil jeg hellere bruge på at gå lavet negle

Lone

Anmeld

1. december 2008

twinboys

lonemus skriver:

Jeg kører det hjemmefra - syntes det er for dyrt at tage til møderne. De penge vil jeg hellere bruge på at gå lavet negle

Lone

Smiler hvor er du kær så to fluer med et smæk...

Majbritt

Anmeld

1. december 2008

lonemus

twinboys skriver:

Smiler hvor er du kær så to fluer med et smæk...

Majbritt

Ja, det er jo det

Jeg har lige tjekket ww's hjemmeside, hvor man faktisk ikke kan købe deres brevkursus mere...der står der komme spændende nyheder i januar 2009!!
Gad vide, om der kommer nyt program igen??

Er det ellers ikke kun hver 2. år der kommer nyt program? - Og jeg syntes da deres nye Super Flex kom i år!!!!

Hmm....jeg kan ikke finde en mail til dem, det knne da ellers være ret spændende at vide.... - Ved du om der kommer nyt program??

Lone

Anmeld

1. december 2008

twinboys

Ja jeg ved hvad der sker men min mund er lukket med syv sejl... Men det spændende og godt... Det bliver offentlig gjort den 9. dec. i Haderslev...

Majbritt

Anmeld

1. december 2008

lonemus

twinboys skriver:

Ja jeg ved hvad der sker men min mund er lukket med syv sejl... Men det spændende og godt... Det bliver offentlig gjort den 9. dec. i Haderslev...

Majbritt

SØDE MAJBRITT, FORTÆL FORTÆL.............vil du ikke sende mig en privat besked omkring det så? Jeg er bare SÅ spændt

Vil du ikke nok, søde Majbritt ?? PLEASE.............

Anmeld

1. december 2008

twinboys

Ville jeg gerne men må ikke, men ring til mig den 9. dec. så må jeg fortælle det...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.