Michael healer skriver:
Hej
Jeg er nu en mand, vil da gerne give mit besyv med alligevel 
Det kommer jo lidt an på, hvordan du har det med din arbejdsgiver, og skulle fortælle sådan noget, hvor åben er du på arbejdet, ved de på arbejdet at i har gang i PB ?
Hvornår ved du om du kan få det barselsvikariat
Jamen det er da bare dejligt med et mande-perspektiv 
Jeg er jo stadig elev i 1½ mdr endnu, så har holdt lidt lav profil med, at vi prøver. Dog er der nogle stykker som kender til det. I det hele taget er jeg en meget åben og udadvendt pige, og har på intet tidspunkt lagt skjul på at jeg er glad for børn! Men ang. barselsvikariatet så har den ansvarlige for at finde en afløser jo intet fået afvide om PB. Og det er heller ikke meningen at hun skal vide det.... Men selvfølgelig, en del af mig håber da alligevel at jeg om 1 uges tid kan teste positiv for graviditet...
Jeg har ikke fået nogen dato for, hvordan jeg får svar vedr. vikariatet.. Og derfor skal jeg jo, ligemeget hvad, også søge andre jobs... For at stille mig selv bedst 
Midt i det hele tænker jeg, at hvis det nu skulle være, at jeg om en uges tid kan teste positiv, så ville det jo "kun" være et vikariat, og dermed er de jo ikke tvunget til at betale barselspenge til den tid... Så slipper jeg vel også for følelsen af at "fuppe dem"? 
Anmeld