Scor en ungkarl - NJ :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Aves.

Honey's Kone<3 skriver:

Årh, sorry.. Det opfangede jeg ikke, Eva

hehe...gør da ikke spor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

BinaMor

Eva. skriver:

Og jeg er 36 år og er mest til de yngre...imens mine søstre har mænd der er 15 år ældre end dem..

sjovt, jeg sys de ældre er maaajet lækrer end sådan nogle unge fimser heheh..

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

BinaMor skriver:

sjovt, jeg sys de ældre er maaajet lækrer end sådan nogle unge fimser heheh..

Der er vel både fimser på den ene og anden alder...nu er det ikke så meget hvordan de ser ud, men mere hvordan de er..

Jeg synes dem på min alder, og ud fra de oplevelser jeg har haft og erfaringer jeg har gjort mig, at de er så mega kedelige og voksne. De har en masse med i bagagen og dem der ikke har det, de virker sgu sære, hvorfor mon de er singler uden børn og over 35..

Jeg vil en mand, og ikke en mand med en trailer fuld af bærn, x-koner, solgte huse, fastlåst og sat....

Men hey, der er jo sikkert nogle gamle som kan leve op til mine krav, har bare ikke mødt dem...de er sikkert optaget.. og der er da en masse unge som jeg aldrig ville gide...og så er en på 26 år  jo altså ikke så ung igen...forskellen er ikke så stor i min alder og ned, som en på 25 år og ned..

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

anetteb skriver:

- ung karl og ung karl, det kan diskuteres, men det er heldigvis kun på papiret han er en gammelnok

Niels Jørgen er en mand i sin bedste alder, og fyldt med humor. Til daglig er han pædagogmedhjælper på en døgninstitution for adfærdsvanskelige børn og unge. I weekenderne kører han rally, og nej, han tøffer ikke rundt i en lille sølle bil, men derimod en baghjulstrækker som får alt hvad den kan trække, rundt om i Danmark.   Lige så god som han er til rally, er han også til børn. Han er den bedste "lege onkel" og sætter meget pris på at sprede smil og grin, hvilket han også klare meget godt.

Han bor i Holsted, mellem Kolding og Esbjerg.

hvis du/i vil vide mere, så spørg endelig. kan næsten svare på det meste

ps. han skal ses in real  hi

Endelig en mand til os halvgamle damer

Han ser sød og rar ud

Anmeld

15. juni 2011

BinaMor

Eva. skriver:

Der er vel både fimser på den ene og anden alder...nu er det ikke så meget hvordan de ser ud, men mere hvordan de er..

Jeg synes dem på min alder, og ud fra de oplevelser jeg har haft og erfaringer jeg har gjort mig, at de er så mega kedelige og voksne. De har en masse med i bagagen og dem der ikke har det, de virker sgu sære, hvorfor mon de er singler uden børn og over 35..

Jeg vil en mand, og ikke en mand med en trailer fuld af bærn, x-koner, solgte huse, fastlåst og sat....

Men hey, der er jo sikkert nogle gamle som kan leve op til mine krav, har bare ikke mødt dem...de er sikkert optaget.. og der er da en masse unge som jeg aldrig ville gide...og så er en på 26 år  jo altså ikke så ung igen...forskellen er ikke så stor i min alder og ned, som en på 25 år og ned..

havde lige skrevet noget men kom i tanke om at jeg så nok spammer tråden, så lad os tage den i en debat en dag

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

BinaMor skriver:

havde lige skrevet noget men kom i tanke om at jeg så nok spammer tråden, så lad os tage den i en debat en dag

Åhhh vel heller ikke fordi man kan lave en debat ud af det...det er jo smag og behag hvad man er til..

Anmeld

15. juni 2011

Anette&Sophia

dorthemus skriver:

Endelig en mand til os halvgamle damer

Han ser sød og rar ud

det er han skam også :-)
har rykket efter nogle bedre billeder, men ham og hans computer samarbejder ikke så godt, han har lige anskaffet sig virus

Anmeld

15. juni 2011

Anette&Sophia

Honey's Kone<3 skriver:

45????

Tror måske at du skal smide ham af henne i det der 30+ Hehe...

er der alders kategorier?

Anmeld

15. juni 2011

Anette&Sophia

16. juni 2011

Anette&Sophia

BinaMor skriver:

han ser sød ud.. har dog fyr men held og lykke med afsætningen.

og honey.. der er ting der kun blir bedre med alderen

hilsen en, med mand på 38.

ja, han er skøn haha.

men ja, ældre mænd  de er heller ikke så barnlige og umodne, som så mange yngre. - der findes dog undtagelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.