Hvornår til 1. jordmoder besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.945 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

3baby

Jeg er i dag 13+4 og har endnu ikke været til jordmoder.

Har i været til første jordmoder besøg?

Skulle i selv kontakte jordmoderen eller blev i indkaldt?

Da jeg var til første lægeundersøgelse fik jeg nemlig at vide at jeg ville blive indkaldt til både scanning og jordmoder, så jeg har jo bare ventet. Nu bliver jeg helt i tvivl fordi jeg ikke har hørt fra jordmoderen endnu 

Jeg bor i Århus og skal føde i Skejby, måske er der nogen der ved hvordan det foregår der?

Første gang jeg var gravid fødte jeg i Silkeborg, men jeg kan heller ikke huske om jeg selv skulle kontakte jordmoderen dengang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

juni76

Hejsa...

Jeg er i dag 15 uger. og jeg skal først til jordmoder d 27/6. Jeg blev indkaldt.

Anmeld

15. juni 2011

Baby_girl2011

Grøndal83 skriver:

Da jeg var til første lægeundersøgelse fik jeg nemlig at vide at jeg ville blive indkaldt til både scanning og jordmoder, så jeg har jo bare ventet. Nu bliver jeg helt i tvivl fordi jeg ikke har hørt fra jordmoderen endnu 

Jeg bor i Århus og skal føde i Skejby, måske er der nogen der ved hvordan det foregår der?

Første gang jeg var gravid fødte jeg i Silkeborg, men jeg kan heller ikke huske om jeg selv skulle kontakte jordmoderen dengang!

heysa... 

jeg skal den 22/6 og der skulle jeg selv ringe..

Anmeld

15. juni 2011

SSL

Grøndal83 skriver:

Jeg bor i storkbh. og skal føde på hvidovre, jeg er blevet indkaldt til jordemoder besøg, i starten af Juli måned, jeg er i 13. uge nu, så vil være i 15-16. uge der tror jeg men det ligner det er forskelligt.. har du valgt sygehus? Jeg skulle nemlig vælge sygehus da jeg fik lavet vandrejournal, og så er alt gået automatisk.. Sku dig selv tage kontakt og få tid til NF på fredag  held og lykke!!

Anmeld

15. juni 2011

Moms

Hej

Jeg har været til 1. jordmoder besøg i dag. Jeg er 15+1, men da jeg fik tiden regnede man med 14+1.

Lægen sørgede for at give jordmodercenteret besked, efter jeg havde været hos ham for at få lavet vandrejournal.

Så jeg blev indkaldt.

Moms

Anmeld

16. juni 2011

3baby

Tak for jeres svar 

Jeg har vidst bare været for utålmodig, det var rigtigt at jeg blev indkaldt og brevet lå i postkassen i dag 

Jeg har fået en tid d. 4/7, der vil jeg være 16+2, jeg synes det er sent, men sådan skal det jo nok være!

Glæder mig til at høre det lille hjerte slå igen 

Anmeld

18. juni 2011

december-babyen

Jeg skal til jordemoder første gang på næste fredag og der er jeg 13+6

Vi er blevet indkaldt helt automatisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.