Vil i kende kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Kris89

Ja, som overskriften siger, når engang vi kommer så langt at kønnet kan ses, vil i så vide det, og hvorfor valget??

Vi vil ikke vide det, vi vil at det skal være en overraskelse når den kommer Når bare det er en baby og den er sund og rask, betyder kønnet ikke så meget, selvom vi selvfølgelig gætter allerede nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

-Sigrid-

Kris89 skriver:

Ja, som overskriften siger, når engang vi kommer så langt at kønnet kan ses, vil i så vide det, og hvorfor valget??

Vi vil ikke vide det, vi vil at det skal være en overraskelse når den kommer Når bare det er en baby og den er sund og rask, betyder kønnet ikke så meget, selvom vi selvfølgelig gætter allerede nu

Vi skal ikke, for faderen syntes ikke det høre sig till. Tror det er fordi vi højest sandsynlig vil kende hendes/hans ansigt og krop, vægt og længde. Så vi skal ikke vide kønnet

Anmeld

15. juni 2011

Carl-Emil's mor

Kris89 skriver:

Det skal vi og vi har scanning om 6 uger til at få besked om kønnet 

Anmeld

15. juni 2011

TbCp

Ja det skal, hvis de kan se det... det er ene og alene fordi vi er alt for nysgerrige... Vil dog ikke betale fra ekstra scanning hvis de ikke kan se det.

Ved min datter fik vi det også at vide, men det var først ved en scanning i uge 32 at de kunne se det.

Anmeld

15. juni 2011

FogL

Jeg vil ikke vide det, og tror jeg har fået kæresten med på det, han er bare glad så længe jeg er :-) 

Anmeld

15. juni 2011

AnneH

Vi vil gerne vide det, hvis det kan ses til scanningerne.

Synes overraskelsen er vel lige så stor lige meget hvornår man får det at vide.

Heldigvis har manden samme holdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.