søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

hvad gør jeg forkert mit barn på 2mdr sover næsten ikke i dag timerne er ved at opgive. der er mere gråd og pyleri og det er hårdt når man er alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Aves.

Hvis ikke du har en slynge så køb en.. og så er det bare at have barnet deri...min yngste søn sov heller aldrig om dagen og han havde brug for tæt kontakt, så slyngen var løsningen og så det at acceptere at han bare ikke sover.

Anmeld

15. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

hvad gør jeg forkert mit barn på 2mdr sover næsten ikke i dag timerne er ved at opgive. der er mere gråd og pyleri og det er hårdt når man er alene.

det aller bedste råd jeg har, er, slap af... Lad hus og hjem være hus og hjem, læg dig sammen med den lille og hvil jer, sammen...

lad være med at stresse over ting der evt ikke bliver gjort, men slap af

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvis ikke du har en slynge så køb en.. og så er det bare at have barnet deri...min yngste søn sov heller aldrig om dagen og han havde brug for tæt kontakt, så slyngen var løsningen og så det at acceptere at han bare ikke sover.

bæresele kan den ikke bruges? - føler mig stresset og opgivende overfor min guldklump  

kan det ikke give barnet dårlig vane ved at man tager det i en slynge? får man det så nogensinde til at sove alene?

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

det aller bedste råd jeg har, er, slap af... Lad hus og hjem være hus og hjem, læg dig sammen med den lille og hvil jer, sammen...

lad være med at stresse over ting der evt ikke bliver gjort, men slap af

jeg kan jo ikke slappe af, når barnet delvis ligger og er utilfreds, selvom jeg virklig prøver at beroligere og give tryghed..

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

bæresele kan den ikke bruges? - føler mig stresset og opgivende overfor min guldklump  

kan det ikke give barnet dårlig vane ved at man tager det i en slynge? får man det så nogensinde til at sove alene?

Dårlig vane...? du dækker dit barns behov...det er det man skal som mor og har dit barn brug for den tætte komtakt så må du jo fække det behov, før tror jeg ikke du får en rolig og glad baby.

Bæreseler er ikke gode for barnets ryg, så det ville jeg ikek bruge....prøv at søge på slynger herinde...men du kan da bruge bæreselen indtil du finder en slynge..

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Dårlig vane...? du dækker dit barns behov...det er det man skal som mor og har dit barn brug for den tætte komtakt så må du jo fække det behov, før tror jeg ikke du får en rolig og glad baby.

Bæreseler er ikke gode for barnets ryg, så det ville jeg ikek bruge....prøv at søge på slynger herinde...men du kan da bruge bæreselen indtil du finder en slynge..

tak det ville jeg prøve .. hjalp det hos dig? - blev dit barn mere rolig og glad ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.