Ondt i ryggen/lænden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.202 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2008

Diana...

Hej alle sammen

Håber i alle har haft en god weekend?

Jeg har mega ondt i ryggen/lænden faktisk så ondt at jeg næsten ikke kan gå, og næsten ikke kan side ned?

Nogen gode råd? Jeg ha lagt en varme pude om i ryggen nu men kan det blive for varmt for min lille baby inde i maven?

Knus Diana 31+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

pipsen

Har jeg også somme tider.. en god gang massage plejer at hjælpe på mig. Men du er sikker på det ikke er (pluk)veer? De skulle også kunne sidde i lænden..
Kh Lena (25+4)

Anmeld

30. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Jeg hadde også riktig ond i lænd/rygg når jeg var gravid!!Så fik jeg en henvisning av min læge til å gå til fysioterapeut, han gik jeg til 1gang om ugen nesten frem til fødsel, der fik jeg massage, varmebehandlig og laser!!Syndes det hjalp mig..Ellers købte jeg også en varmepude..

Linda...

Anmeld

30. november 2008

Diana...

pipsen skriver:

Har jeg også somme tider.. en god gang massage plejer at hjælpe på mig. Men du er sikker på det ikke er (pluk)veer? De skulle også kunne sidde i lænden..
Kh Lena (25+4)

Det tror jeg ikke det er for det er konstant det gør ondt og har gjort det i flere dage... og pluk veer må jo ikke gøre ondt hele tiden, så det tror jeg ikk?

Anmeld

30. november 2008

Diana...

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej..

Jeg hadde også riktig ond i lænd/rygg når jeg var gravid!!Så fik jeg en henvisning av min læge til å gå til fysioterapeut, han gik jeg til 1gang om ugen nesten frem til fødsel, der fik jeg massage, varmebehandlig og laser!!Syndes det hjalp mig..Ellers købte jeg også en varmepude..

Linda...

Oki tak det ku være jeg lige skulle snakke med min læge så.
Tak for det ;o)

Anmeld

1. december 2008

Mira0911

Døjer selv med at have ondt i ryggen... Mest når jeg ligger på siden og ryggen og sover....
Dorthe 31+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.