Hvad burde du lave lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Nettemor

jeg burde spartle loft. eller handle, eller skrive ansøgninger. eller gøre rent, eller vaske tøj (og jeg kunne blive ved) men ingen af delene laver jeg. har givet mig selv lov til en halv time på baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Nalle

Venter på vaskemaskine og opvaskemaskine er færdig, så bruger lige vente tiden på baby.dk hvad ellers

Anmeld

15. juni 2011

LISBETH:-)

Frøken J. skriver:

KOM IGANG! NU!!!!!!!!!!!!

Jeg sidder og tænker på hvad jeg burde lave, men kommer ikke i tanke om noget.. Jeg har ferie og ikke noget der umiddelbart skal ordnes lige nu og her.. Tror jeg vil læse lidt i en bog og derefter dyrke noget motion på motionscyklen og vores kinect.. Og så skal jeg finde på noget aftensmad. Åh jeg har det hårdt, hva?

ha ha ha NEJ DET HAR DU IKKE.

Alt mit skal jeg nå inden kl. 15 hvor 2 stk møgunger skal hentes

Anmeld

15. juni 2011

maryjane

Burde vaske op inden der kommer besøg i eftermiddag, iiih hvor jeg savner en opvaskemaskine.

Anmeld

15. juni 2011

Thalia skriver:

Jeg burde arbejde på den næste deliverable i det EU projekt jeg er tilknyttet. Jeg burde skrive en masse mails til folk og få dem til at sende mig de ting jeg skal bruge. Jeg burde også få skrevet rundt til dagtilbudsbestyrelsen og få planlagt næste møde, og jeg burde i den grad få styr på de sidste detaljer før vi fejrer 4 års fødselsdag i morgen.

Men det må altså lige vente til jeg har drukket min kaffe synes jeg

Lyder som en god plan! Først kaffe så arbejde.

Anmeld

15. juni 2011

.....

lisbeth2910 skriver:

Jeg burde IKKE sidde her på baby.dk

Jeg burde handle ind, gøre rent, bage kage til sommerfest i børnehaven i morgen, lave frikadeller mv til samme sommerfest og vaske tøj.

Meeeeen baby.dk er bare alletiders overspringshandling

Jeg burde heller ikke være på baby.dk lige nu

Burde i stedet gå i bad, støvsuge, tømme opvaskemaskinen, vaske tøj og lægge det andet tøj sammen..Meeeeen...kommer nok først i gang om en halv time

Anmeld

15. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha NEJ DET HAR DU IKKE.

Alt mit skal jeg nå inden kl. 15 hvor 2 stk møgunger skal hentes

Ha, jeg har helt til kl.16 Og så skal jeg kun hente den lille sveske, for de tre store er i dag draget afsted på koloni indtil på fredag. Og stilheden nydes allerede!!!

Hov... NU!!!

Anmeld

15. juni 2011

linemus skriver:

1 2 3 NU!!!

ha ha ha ja Line! Skal nok!

Men så skal i holde op med at skrive mere på baby.dk så bliver det hele meget nemmere, når her er kedeligt.....

Anmeld

15. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha ja Line! Skal nok!

Men så skal i holde op med at skrive mere på baby.dk så bliver det hele meget nemmere, når her er kedeligt.....

Ha ha ha, jeg skal nok holde op nu

Anmeld

15. juni 2011

Frøken Sørensen

Jeg laver det jeg burde  SLAPPE AF... eller burde vaske tøj og rydde op, men har lige været til eksamen og synes jeg fortjener at slappe lidt af nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.