Udredning - endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Ni-ko-li-ne

lisbeth2910 skriver:

Som mange herinde ved har jeg været igennem 11 gange homonbehandling og 5 aborter for at få mine 2 skønne piger.

I den forbindelse er de kommet frem til at jeg enten har mangel på et eller andet homon der gør jeg ikke kan blive gravid selv, og jeg ikke kan holde på fostrene, eller danner blodpropper eller det de mest hælder til en stofskifte sygdom. Jeg har så bedt om at få det undersøgt da jeg gerne vil vide hvad det er, da vi meget gerne vil have nr. 3 og jeg meget gerne vil kunne hjælpe mine piger når de engang selv skulle have børn, hvis det skulle være noget arveligt.

For 2 måneder siden fik jeg så et fint brev at man pga besparelser ikke ønskede og bruge penge på at udrede mig og jeg bare måtte forsøge igen, så måtte vi tage den derfra. Jeg blev STIK TOSSET for bare forsøge igen, er ikke noget vi BARE kan og jeg synes også at hvis man ikke har ret til udredning med 5 aborter hvem har så? Jeg klagede så over det, og sørme om jeg ikke har fået et brev ind af døren at det alligevel er bevilliget og jeg skal møde op d. 23/6.

Jeg er SÅ glad og håber at vi efter 8 år langt om længe kan få et svar på HVORFOR?

uh..... Ja, den kommune har ikke for mange slanter at rutte med... Hvor er det bare en træls besked at få i første omgang! Det er da klart at du skal kunne være et helt menneske efter sådan en omgang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

twinboys

hvor dejligt for jer

Anmeld

15. juni 2011

roenlund

hvor er det godt at de endelig gør noget både for din og for pigernes skyld...

for at du for svar på dine spørgesmål så i kan komme videre...

Knus Mia

Anmeld

15. juni 2011

LISBETH:-)

Caroline86 skriver:

de har garanteret helt styr på hvad de skl teste dig for men prøv at tale med dem om Manan Bindende Lectin mangel!

Tak caroline  Det vil jeg helt klart spørge om.

Googlede det lige og kunne se det var arveligt, og begge mine piger lider voldsomt af øreproblemer og det står der er et af symptomerne hos mindre børn. Så det vil jeg helt klart bede om og blive undersøgt for.

Men måske det allerede er det de mener- ved jeg skal testes for stof skifte, blodpropper, og mangle på et eller andet homon

Anmeld

15. juni 2011

Ni-ko-li-ne skriver:

uh..... Ja, den kommune har ikke for mange slanter at rutte med... Hvor er det bare en træls besked at få i første omgang! Det er da klart at du skal kunne være et helt menneske efter sådan en omgang!

Jeg blev også rigtig ked af det, da jeg fik det første brev! Synes det var virkelig dårligt og lidt som at sparke til en der ligger ned. Er bare glad for at jeg godt tør sige min mening, og at de lyttede så jeg nu kan få svar - forhåbentligt!

Anmeld

15. juni 2011

twinboys skriver:

hvor dejligt for jer

Tak

Anmeld

15. juni 2011

roenlund skriver:

hvor er det godt at de endelig gør noget både for din og for pigernes skyld...

for at du for svar på dine spørgesmål så i kan komme videre...

Knus Mia

Tak søde Mia! Nu håber jeg så bare at de finder noget - eller det lyder forkert, men jeg vil bare så gerne have svar!

Anmeld

15. juni 2011

Caroline86

lisbeth2910 skriver:

Tak caroline  Det vil jeg helt klart spørge om.

Googlede det lige og kunne se det var arveligt, og begge mine piger lider voldsomt af øreproblemer og det står der er et af symptomerne hos mindre børn. Så det vil jeg helt klart bede om og blive undersøgt for.

Men måske det allerede er det de mener- ved jeg skal testes for stof skifte, blodpropper, og mangle på et eller andet homon

det bliver vist mere og mere almindelig at teste for det i fertilitets sammenhænge i hvert fald... Jeg vil så lige indskyde at en kæmpe stor del af DK's befolkning lider af mbl mangel men det er de færreste der nogensinde finder ud af det! Det jeg vil frem til er bare at pigerne sagtens kan slippe udenom problemer og komplikationer fra det selvom de måske har det

I øvrigt er de ved at udvikle mbl som vi der mangler kan tage som tilskud... det er, så vidt jeg ved, stadig på plasmabasis og har været det i noget tid nu.. men de arbejder på det

Anmeld

15. juni 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Som mange herinde ved har jeg været igennem 11 gange homonbehandling og 5 aborter for at få mine 2 skønne piger.

I den forbindelse er de kommet frem til at jeg enten har mangel på et eller andet homon der gør jeg ikke kan blive gravid selv, og jeg ikke kan holde på fostrene, eller danner blodpropper eller det de mest hælder til en stofskifte sygdom. Jeg har så bedt om at få det undersøgt da jeg gerne vil vide hvad det er, da vi meget gerne vil have nr. 3 og jeg meget gerne vil kunne hjælpe mine piger når de engang selv skulle have børn, hvis det skulle være noget arveligt.

For 2 måneder siden fik jeg så et fint brev at man pga besparelser ikke ønskede og bruge penge på at udrede mig og jeg bare måtte forsøge igen, så måtte vi tage den derfra. Jeg blev STIK TOSSET for bare forsøge igen, er ikke noget vi BARE kan og jeg synes også at hvis man ikke har ret til udredning med 5 aborter hvem har så? Jeg klagede så over det, og sørme om jeg ikke har fået et brev ind af døren at det alligevel er bevilliget og jeg skal møde op d. 23/6.

Jeg er SÅ glad og håber at vi efter 8 år langt om længe kan få et svar på HVORFOR?

Hvor godt. Det manglede fandme også bare.

Det bliver rart med en afklaring. Er spændt på at høre om det.

Anmeld

15. juni 2011

roenlund

lisbeth2910 skriver:

Tak søde Mia! Nu håber jeg så bare at de finder noget - eller det lyder forkert, men jeg vil bare så gerne have svar!

Jeg ved hvad du mener... det er visheden i mangler om det så er godt eller skidt, men nogen fast at forholde sig til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.