Så kom termins datoen…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Balinus

Ja - så kom min termins dato – dog er jeg ikke sikker på at lille pigen også har termins dato i dag – hun har på ingen måde gjort antag til at ville have fødselsdag i dag – selvom solen skinner og byen har sat flag op… J

Vildt -  at der i dag er gået 38 uger siden jeg fandt ud af at jeg var gravid – det er stadig lidt uvirkeligt at vi til hver en tid kan være 3 frem for 2.

Men alt er klar til vores hjemmefødsel, så nu er det bare lille pigen der skal gøre sig klar – dog skal vi liiiiiiiiiiige holde hendes fars fødselsdag i morgen…

Balinus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Thereseh

Balinus skriver:

Ja - så kom min termins dato – dog er jeg ikke sikker på at lille pigen også har termins dato i dag – hun har på ingen måde gjort antag til at ville have fødselsdag i dag – selvom solen skinner og byen har sat flag op… J

Vildt -  at der i dag er gået 38 uger siden jeg fandt ud af at jeg var gravid – det er stadig lidt uvirkeligt at vi til hver en tid kan være 3 frem for 2.

Men alt er klar til vores hjemmefødsel, så nu er det bare lille pigen der skal gøre sig klar – dog skal vi liiiiiiiiiiige holde hendes fars fødselsdag i morgen…

Balinus

Nej hvor er det sjovt ! Min kæreste har også fødselsdag i morgen, så nu "håber" vi på en fødsel i dag, eller at Spunken venter til i overmorgen  Far vil helst ikke dele sin dag. Hi hi

Kom så ud babyer ! 

Anmeld

15. juni 2011

Balinus

Thereseh skriver:

Nej hvor er det sjovt ! Min kæreste har også fødselsdag i morgen, så nu "håber" vi på en fødsel i dag, eller at Spunken venter til i overmorgen  Far vil helst ikke dele sin dag. Hi hi

Kom så ud babyer ! 

Tillykke med ham... :-)

Her hjemme vil Far rigtig gerne dele sin fødselsdag med lille pigen – det vil være verdens bedste 50 års fødselsdags gave….

Vandbasin til hjemmefødsel, massagebriks, seng med voksdug, gym-bolde, mad til 3 uger i fryseren, som min mor hjalp med at lave, klude til varmt ingefærvand, stearinlys, meditations CD, samt opbygningen af et hav af oxitocin hormoner... alt er klart - nu mangler vi bare den første hårtot. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.