Sanne skriver:
I går aftes da vi var oppe hos min svigerforældre og spise fik jeg lige pluselig så ondt i siden forneden ved maven... en utrolig voldsom brikken men kun i højre side... vi kørte hjem og jeg fik i seng men kunne bare ikke sove pga de dumme smerter...
Idag da min søster og hende kæreste var herinde og vi var en tur oppe i byen kunne jeg lige pluselg ikke bevæge min da jeg hvade fået smerterne igen... den gang var de bare meget værre og måtte bare side ned. vi tager så hjem igen og da vi skal op af trapperne til lejligheden kan jeg slet ikke kommet op...
Kom ind og fik slappet af og smerten forsvand lidt igen...
overvejer at tage til lægen mandag da jeg blev meget urolig men har jeg ikke blød så det er vel ikke noget slemt....
Nogen som har en ide til hvad det kan være?
Sanne
Har du fået et svar fra din læge ???
jeg har haft utroligt mange smerter de første 3 mdr i venstre side ..
Så stærke smerter at jeg kunne kaste op .. I starten troede de jeg var gravid uden for livmoderen ... Det nev og bed og bankede ,, Jeg blev scannet et utal af gange og alt er fint .. De kom frem til at det er det gule legeme der genere ,, det kan det gøre ,, Det er den pose ægget har siddet i på din æggestok .. Den sørger for graviditets hormonet så kan ikke fjernes ,,, Jeg har holdt ud og måtte sygemeldes for kunne kun ligge i sengen når smerterne var der .. Har ingen smerter mere

Knus Tanja
Anmeld