voldsomme smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.578 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. november 2008

SaNiNa

I går aftes da vi var oppe hos min svigerforældre og spise fik jeg lige pluselig så ondt i siden forneden ved maven... en utrolig voldsom brikken men kun i højre side... vi kørte hjem og jeg fik i seng men kunne bare ikke sove pga de dumme smerter...

Idag da min søster og hende kæreste var herinde og vi var en tur oppe i byen kunne jeg lige pluselg ikke bevæge min da jeg hvade fået smerterne igen... den gang var de bare meget værre og måtte bare side ned. vi tager så hjem igen og da vi skal op af trapperne til lejligheden kan jeg slet ikke kommet op...

Kom ind og fik slappet af og smerten forsvand lidt igen...

overvejer at tage til lægen mandag da jeg blev meget urolig men har jeg ikke blød så det er vel ikke noget slemt....

Nogen som har en ide til hvad det kan være?

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

Fam. Madsen

hej..

jeg kender ikke noget til smerten men det lyder bestemt ikke behageligt.. håber virkelig at det bliver beder for dig..
og jeg synes du skal prøve og snakke med din læge for og høre hvad han/hun har og sige til det..

jeg vil lige ønske dig godbedring og håber ikke det er noget slemt..

Sandra

Anmeld

4. december 2008

Mca<3

Sanne skriver:

I går aftes da vi var oppe hos min svigerforældre og spise fik jeg lige pluselig så ondt i siden forneden ved maven... en utrolig voldsom brikken men kun i højre side... vi kørte hjem og jeg fik i seng men kunne bare ikke sove pga de dumme smerter...

Idag da min søster og hende kæreste var herinde og vi var en tur oppe i byen kunne jeg lige pluselg ikke bevæge min da jeg hvade fået smerterne igen... den gang var de bare meget værre og måtte bare side ned. vi tager så hjem igen og da vi skal op af trapperne til lejligheden kan jeg slet ikke kommet op...

Kom ind og fik slappet af og smerten forsvand lidt igen...

overvejer at tage til lægen mandag da jeg blev meget urolig men har jeg ikke blød så det er vel ikke noget slemt....

Nogen som har en ide til hvad det kan være?

Sanne

Har du fået et svar fra din læge ???
jeg har haft utroligt mange smerter de første 3 mdr i venstre side ..
Så stærke smerter at jeg kunne kaste op .. I starten troede de jeg var gravid uden for livmoderen ... Det nev og bed og bankede ,, Jeg blev scannet et utal af gange og alt er fint .. De kom frem til at det er det gule legeme der genere ,, det kan det gøre ,, Det er den pose ægget har siddet i på din æggestok .. Den sørger for graviditets hormonet så kan ikke fjernes ,,, Jeg har holdt ud og måtte sygemeldes for kunne kun ligge i sengen når smerterne var der .. Har ingen smerter mere Knus Tanja

Anmeld

4. december 2008

SaNiNa

Ja.. det er de bånd som holde på det lille som bliver strukket meget lige nu som gøre det...

Må spise lidt smertestillende men osse pga hovedpine hele tiden...

Anmeld

4. december 2008

Mathilde

Sanne skriver:

Ja.. det er de bånd som holde på det lille som bliver strukket meget lige nu som gøre det...

Åh hvor godt at det ikke var noget alvorligt, men bare en helt naturlig del af graviditeten.
Så skal du ikke bekymre dig over det.

Kram fra Mathilde

Anmeld

4. december 2008

Bastian

Sanne skriver:

Ja ligamentsmerter kan gøre rigtig nas. Håber ikke du skal døje med det hele graviditeten (tror nu nok det er værst i den første halvdel).

Anmeld

4. december 2008

SaNiNa

min læge sagde at smerterne kun bliver ved indtil uge 20 og så ville de helt sikkert aftage...

smerterne ses oftes 16-20 og jeg er kun i uge 13...

Sanne

Anmeld

4. december 2008

SaNiNa

Mathilde skriver:

Åh hvor godt at det ikke var noget alvorligt, men bare en helt naturlig del af graviditeten.
Så skal du ikke bekymre dig over det.

Kram fra Mathilde

ja det var dejlig, nu skal jeg bare holde min i ro.
og tilpasse mit tempo når jeg gå...

Anmeld

4. december 2008

Bastian

Sanne skriver:

min læge sagde at smerterne kun bliver ved indtil uge 20 og så ville de helt sikkert aftage...

smerterne ses oftes 16-20 og jeg er kun i uge 13...

Sanne

Jeg havde det også tidligt i graviditeten... Men det var stort set også det eneste "symptom" i min første graviditet (minus kvalme, plukveer, ømme bryster mm.)

Anmeld

4. december 2008

SaNiNa

Bastian skriver:

Jeg havde det også tidligt i graviditeten... Men det var stort set også det eneste "symptom" i min første graviditet (minus kvalme, plukveer, ømme bryster mm.)

Bare det var mig... kunne godt undevære kvalme, om ømme bryster og især opkasten, hvovedpine, og trætheden...

Hvor må det altså have været lækkert....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.