Mad idéer til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Lilje82

Hej piger

Tænkte om vi kunne lave en tråd med de måltider i giver baby, så vi alle kan lurer af de dage man er en smule idé forladt og så kan Chris også få lidt idéer fra os piger herhjemme

Man lurer self. lige om det står i forvejen inden man skriver på, så vi ikke bare får en laaaang tråd der ikke er til at overskue.

Så vil jeg få Henrik til at låse tråde (Hvis jeg vel og mærket finder ud af hvordan)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Lilje82

Risgrød:

Frokost: Når han har spist lidt over det halve for han frugtmos i som dessert - kan være med sveskemos, æble/pæremos, pære/bananmos, blåbær, pære/sveskemos (Det vi har prøvet indtil videre)

Aftensmad: Så er det grøntsagsmos - Det kan f.eks. være med gulerod, broccoli, blomkål eller alle 3 ting, eller 2 af dem sammen.  (Det er hvad vi har prøvet indtil videre)

Anmeld

15. juni 2011

Lilje82

Majsgrød:

Frokost: Igen når han har spist lidt over dte halve, får han frugtmos på og har indtil videre kun prøvet med de samme ting som med risgrøden.

Aftensmad: Ikke prøvet

Anmeld

15. juni 2011

Lilje82

Kartoffelmos:

Aftensmad: Med grøntsager - Det er enten gulerod, broccoli, blomkål eller alle tre ting eller 2 af dem. Vi har også prøvet med advocadomos, det var okay.

Anmeld

15. juni 2011

Lilje82

mellemmåltider:

Bananmos, banan/advocadomos det er de 2 ting vi indtil videre har prøvet med som mellemmåltid om eftermiddagen, han får herefter flasken, da det ikke mætter godt nok til et helt måltid.

Anmeld

15. juni 2011

PeruBaby

Lilje82 skriver:

Hej piger

Tænkte om vi kunne lave en tråd med de måltider i giver baby, så vi alle kan lurer af de dage man er en smule idé forladt og så kan Chris også få lidt idéer fra os piger herhjemme

Man lurer self. lige om det står i forvejen inden man skriver på, så vi ikke bare får en laaaang tråd der ikke er til at overskue.

Så vil jeg få Henrik til at låse tråde (Hvis jeg vel og mærket finder ud af hvordan)

Jubiii, dejlig tråd. Og det må meget gerne være med opskrift Fx. putter i mme og/ eller fedtstof i grød og mos + hvor meget i forhold til grønsager/ grød

Anmeld

15. juni 2011

Lilje82

PeruBaby skriver:

Jubiii, dejlig tråd. Og det må meget gerne være med opskrift Fx. putter i mme og/ eller fedtstof i grød og mos + hvor meget i forhold til grønsager/ grød

her er bogen vi får udleveret ved sp herhjemme, der er opskrifter i

http://www.sst.dk/publ/Publ2011/CFF/Boern/MadSpaedboernSmaaboern2011.pdf

Anmeld

15. juni 2011

PeruBaby

Lilje82 skriver:

her er bogen vi får udleveret ved sp herhjemme, der er opskrifter i

http://www.sst.dk/publ/Publ2011/CFF/Boern/MadSpaedboernSmaaboern2011.pdf

Tak for link!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.