Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sød sommer tunika/ kjole/ bluse fra Vila. Aldrig brugt. Str M. Sælges til 120 kr inkl.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wow den er flot!
Er den meget gennemsigtig? Ligner det nemlig lidt
KamillaT skriver: Wow den er flot! Er den meget gennemsigtig? Ligner det nemlig lidt
Ja, det er sådan en man har en strop bluse på under!
*Baby09* skriver: Ja, det er sådan en man har en strop bluse på under!
Nå for fanden. Smart Ej den er virkelig flot. Hmm tænke tænke om jeg har råd til det
KamillaT skriver: Nå for fanden. Smart Ej den er virkelig flot. Hmm tænke tænke om jeg har råd til det
Den er koster 129,95 i butkkerne. Her får du den for 120 kr, og så er den leveret til døren
*Baby09* skriver: Den er koster 129,95 i butkkerne. Her får du den for 120 kr, og så er den leveret til døren
Jamen det ER billigt! Men gud hvor har jeg dog brugt mange penge i den her månede allerede
KamillaT skriver: Jamen det ER billigt! Men gud hvor har jeg dog brugt mange penge i den her månede allerede
Kender det ALT for godt! Jeg har lige købt den, fordi jeg skulle bruge den til min søsters bryllup. Men så fandt jeg en kjole i stedet ...
*Baby09* skriver: Kender det ALT for godt! Jeg har lige købt den, fordi jeg skulle bruge den til min søsters bryllup. Men så fandt jeg en kjole i stedet ...
Det er typisk! Bruger mange flere penge end man har, og man lære det aldrig
Op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128