Problemer med profilbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Frøken J.

Henrik, eller nogle kloge brugere, nogen der kan hjælpe mig? Har lige fået nyt profilbillede, men selvom jeg har ændret det der "mini-foto" til at skulle være mit ansigt, er det mit bryst/mave den viser på minifotos på min profil, i breve osv. Hvorfor? Og hvordan retter jeg det? Når nu jeg har gemt at den skal vise mit ansigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Jakob'sMor

Frøken J. skriver:

Henrik, eller nogle kloge brugere, nogen der kan hjælpe mig? Har lige fået nyt profilbillede, men selvom jeg har ændret det der "mini-foto" til at skulle være mit ansigt, er det mit bryst/mave den viser på minifotos på min profil, i breve osv. Hvorfor? Og hvordan retter jeg det? Når nu jeg har gemt at den skal vise mit ansigt..

På dit profil billed er det kun dit ansigt jeg kan se er det ikke det du gerne vil have?

Anmeld

15. juni 2011

twinboys

Den virker heller ikke hos mig den der helt lille... den der hedder ny mini

Anmeld

15. juni 2011

Stjernestoev

Frøken J. skriver:

Den viser altså dit ansigt?

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Jakob'sMor skriver:

På dit profil billed er det kun dit ansigt jeg kan se er det ikke det du gerne vil have?

Ej hvor underligt, hos mig ser det sådan her ud! Men godt det virker hos jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Stjernestøv skriver:

Den viser altså dit ansigt?

Underligt! Det ser sådan her ud hos mig! Men godt det virker hos jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2011

Jakob'sMor

Frøken J. skriver:

Underligt! Det ser sådan her ud hos mig! Men godt det virker hos jer

Ja mærkelig, men sådan er min også når jeg tænker over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.