meget personlig men brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

ind du læser vider  så kan det være grænse overskridene

sagen er den jeg er sammen med en fyr der elsker at få sutte på sin ja, og har som sådan heller ikke noget imod...

men jeg har en del kæbeproblemer som gør jeg ikke kan holde til at gøre det så længe max 5 min så er det en pinsel for mig...

men fyren forstår det ikke rigtig han kan ikke forstå jeg ikke kan blive ved til han kommer af det.. skal lige siges han kan holde længe .

jeg har så sagt at han måske kunne vise noget mere at han nyder det jeg gør istedet for bare at ligge der og tage imod

ar ved ikke helt hvad jeg ville er bare så ar over han ikke forstå

er jeg virkelig den eneste der ikke syntes det er fedt at sutte rundt på sådan en i 30 min/1 time eller mere syntes virkelig at det dejlig ved det går lidt af og det bliver til noget der bare skal overståes..

hvordan forklar jeg ham det... vi har det ud over det rigtig godt og har også børn samme.. og normalt forstår han godt hvis det er noget bare ikke lige med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Fenja09

Jeg tænker, hvorfor ikke afslutte med det istedet for at begynde med det? På den måde er det måske ikke nødvendigt for dig at gøre det i mere end 5 min

Anmeld

17. juni 2011

serinasmor

hvem F... gider gøre den slags i 30 min eller længere .. jeg mener ... det er altså ikk det mest spændende i hele verden... giver ondt i nakken og kæben...  men ja .. afslut evt med det i stedet

Anmeld

17. juni 2011

Mikkel's mor <3

Fenja09 skriver:

Jeg tænker, hvorfor ikke afslutte med det istedet for at begynde med det? På den måde er det måske ikke nødvendigt for dig at gøre det i mere end 5 min

Anmeld

17. juni 2011

Rikkeas

jeg kan altså godt lide at gøre det.. i 30 minutter.. jeg sys det er røv frækt, jeg elsker at sutte på ham, og han elsker at få det gjort.. mmm siger jeg bare

Men.. du må jo forklare ham det som det er - og som de andre damer skriver, så afslut med det :-)

Anmeld

18. juni 2011

SussieThyssen

Jeg vil da bestemt også anbefale at du siger lige ud til ham, at han gerne må få den fornøjelse, men først de sidste minutter.
Spørg ham om, hvis nu han havde ondt i ryggen, og du så ville have han SKULLE indtage en bestemt stilling, som bare var enormt smertefuldt..om han så ville synes om det??

Det er da utroligt egoistisk af ham

Så nedlæg en protest..sig fra..og sig at der da ikke er noget skønt ved sex hvis man ved det gør ondt på ens elskede

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.