rulle rundt, sidde og kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Joko

Hej Piger

Nu er min datter inden længe 9 måneder og det går godt med at rulle rundt efter et par besøg ved kiropraktor og hun er begyndt at lave kravle bevægelser. Hun har siddet helt selv sidden hun var 7 måneder.

Hvordan går det med Jeres børn?

- Johanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

GitteC78

Joko skriver:

Hej Piger

Nu er min datter inden længe 9 måneder og det går godt med at rulle rundt efter et par besøg ved kiropraktor og hun er begyndt at lave kravle bevægelser. Hun har siddet helt selv sidden hun var 7 måneder.

- Johanna

Daniel bliver 9 mdr. på søndag. Tiden flyver afsted...

Han sidder selv, triller og skubber sig frem på maven. De sidste par dage er han kommet op på knæerne og står og vugger frem og tilbage. Jeg tror ikke der går længe inden han kravler. I øjeblikket skubber han sig rundt i hele huset, man skal virkelig holde øje med ham.

Om lidt under er min barsel slut og han skal starte i dagpleje. Bliver spændende.

Anmeld

17. juni 2011

132319

Joko skriver:

Hej Piger

- Johanna

Jeg vil da også lige svare herinde 

Kamille blev 9 måneder den 13. og har kravlet i en måneds tid. Hun sætter sig op fra kravlende stilling og rejser sig op af ALT! Hun har lidt problemer med at komme ned at sidde når hun har rejst sig op af noget, til stor irritation for hende 

I går rejste hun sig op af sin fars ben og stod pludselig uden at holde ved ham -Hun blev meget overrasket og forskrækket over at hun pludselig stod dér, helt uden at holde ved noget 

Ellers sover og spiser hun elendigt  Hun vil KUN have mad der er most til ugenkendelighed og helst ikke ret meget af gangen. HELST kun mine babser, som snart er meget trætte og halvtomme 

Hun starter i vuggestue om en måned og jeg er spændt på at se om det ændrer lidt på sove/spisesituationen.

Men en glad, dejlig pige med krudt i numsen, det er hun 

Anmeld

18. juni 2011

Joko

132319 skriver:

Jeg vil da også lige svare herinde 

Kamille blev 9 måneder den 13. og har kravlet i en måneds tid. Hun sætter sig op fra kravlende stilling og rejser sig op af ALT! Hun har lidt problemer med at komme ned at sidde når hun har rejst sig op af noget, til stor irritation for hende 

I går rejste hun sig op af sin fars ben og stod pludselig uden at holde ved ham -Hun blev meget overrasket og forskrækket over at hun pludselig stod dér, helt uden at holde ved noget 

Ellers sover og spiser hun elendigt  Hun vil KUN have mad der er most til ugenkendelighed og helst ikke ret meget af gangen. HELST kun mine babser, som snart er meget trætte og halvtomme 

Hun starter i vuggestue om en måned og jeg er spændt på at se om det ændrer lidt på sove/spisesituationen.

Men en glad, dejlig pige med krudt i numsen, det er hun 

Hold da op kravle i en månede det var tidligt. Ja det er lidt sødt når de bliver overrasket over dem selv.

Min datters spisevaner er heller ikke for gode, hun bliver ked af det når hun spiser, men ellers vil hun gerne smage alt. Hun vil bare IKKE have banan

Ja bliver mærkeligt at de skal til og i dagpleje. Det er da flot du stadig ammer.

Anmeld

18. juni 2011

Joko

GitteC78 skriver:

Daniel bliver 9 mdr. på søndag. Tiden flyver afsted...

Han sidder selv, triller og skubber sig frem på maven. De sidste par dage er han kommet op på knæerne og står og vugger frem og tilbage. Jeg tror ikke der går længe inden han kravler. I øjeblikket skubber han sig rundt i hele huset, man skal virkelig holde øje med ham.

Om lidt under er min barsel slut og han skal starte i dagpleje. Bliver spændende.

Ja min datter var også lige op på alle 4 her i forgårs så det er dejligt hun begynder på det. Hun vil dog heller stå eller gå hvor vi holder hende.

Nej det lyder ikke som om der er mange dage til du skal have alt børnesikret alt fra en lille kravlende dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.