/:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.521 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen

havde taget et lille emne op igår omkring min fortvivelse på om det her 3D billede fra uge 16 ikke ligner en lille 'tap' ? trods hende der scannede mig mente at havde det været en dreng havde den lille tap været større?? men nogle ser allerede tappen fra 14 uge så er meget forvirret .. til MD scanningen i uge 19 mente de pige - men sagde jeg skulle få tjekket det til næste scanning. problemet er jeg ik er henvist til flere.Og hvis det er en dreng har jeg købt det helt forkerte hjem

HVIS det er en pige har jeres lille så også haft det mellem benene og hvis det har været dreng har den så været større???
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

KamillaT

Har ikke forstand på det, men synes det ligner en dreng

Anmeld

15. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Godmorgen

havde taget et lille emne op igår omkring min fortvivelse på om det her 3D billede fra uge 16 ikke ligner en lille 'tap' ? trods hende der scannede mig mente at havde det været en dreng havde den lille tap været større?? men nogle ser allerede tappen fra 14 uge så er meget forvirret .. til MD scanningen i uge 19 mente de pige - men sagde jeg skulle få tjekket det til næste scanning. problemet er jeg ik er henvist til flere.Og hvis det er en dreng har jeg købt det helt forkerte hjem

HVIS det er en pige har jeres lille så også haft det mellem benene og hvis det har været dreng har den så været større???

jeg betalte mig til em scanning i uge 17.... måske du skulle overveje en ekstra scanning for at være sikker... altså hvis du vil være sikker på kønnet :-)

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Mor til prinsessen :-) skriver:

jeg betalte mig til em scanning i uge 17.... måske du skulle overveje en ekstra scanning for at være sikker... altså hvis du vil være sikker på kønnet :-)

jeg bestiller en ny tid .. jeg vil ikke længere lade det her være en usikkerhed

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

KamillaT skriver:

Har ikke forstand på det, men synes det ligner en dreng

ja ik? jeg bestiller en ny tid. Jeg vil helst gerne være meget sikker

Anmeld

15. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

jeg bestiller en ny tid .. jeg vil ikke længere lade det her være en usikkerhed

kan jeg godt forstå.. held og lykke :-)

Anmeld

15. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Godmorgen

Synes man mangler det sidste af billedet for at kunne se det helt præcist.. Vi købte alt i neutralt, og kunne så bytte det til tøsefarver da hun kom til verden.

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Mor til prinsessen :-) skriver:

kan jeg godt forstå.. held og lykke :-)

mange tak
& tak for kigget og svaret

Anmeld

15. juni 2011

KamillaT

Anonym skriver:

ja ik? jeg bestiller en ny tid. Jeg vil helst gerne være meget sikker

God idé! 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

KamillaT skriver:

God idé! 

havde nemlig kigget lidt på en hjemmeside - og synes da på mit billede ligner godt en tap som de andre to små her.

men jeg tager til ekstra scanning
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.