Anonym skriver:
Hej piger.
Jeg tænker på hvor mange bruger egentlig kondom når man har sex med en fremmede?
Jeg indrømmer at jeg selv ikke er for god til det, jeg siger aldrig noget til fyren om det men plejer gerne at spørge bagefter hvornår de er blevet testet og der kan de jo bilde en hvad som helst ind.
Men hvor er det altså dumt, i know. Men er der andre her inde der gør det samme?
Dengang jeg var single...kunne jeg ikke drømme om sex med en fremmed uden brug af kondom.
Jeg syntes det var og er hul i hovedet at udsætte sig selv for alverdens sygdomme, så som herpes, syfillis, gonoré, clamydia, og ohh skræk HIV.
Jeg mener..du deler jo heller ikke tandbørste med fremmede, vel??
En god regel er, at man ikke putter op i sine ædlere dele, hvad man ikke vil putte i munden..og her er den med tandbørsten en god huskeregel.
Jeg har ALTID haft kondomer på mig, og iøvrigt udstyret mine døtre med det samme så snart de fik deres første kæreste, og direkte sagt til dem, at de ikke så meget som kigger på en fyrs ædlere dele uden et kondom.
I mine år som lærer i seksualundervisning, har jeg undervist mine elever efter samme devise, og har truet dem med at mure dem inde i et højt tårn, hvis de havde sex med fremmede uden kondom 
Noget som de morrede sig meget over, men jeg jeg faktisk tror har gjort, at de netop har husket det 
Iøvrigt så kunne mine elever altid gå ud og tage kondomer i mit hanskerum, hvis de var for generte til at købe selv. 
Så på med kondomet min pige..det er dumt at opdage at man ikke kan få børn fordi man har gået med en uopdaget kønssygdom...og endnu værre..at man har smittet et utal af mennesker af samme årsag.

Kærligst
Sussie