Bruger i kondom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.448 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg tænker på hvor mange bruger egentlig kondom når man har sex med en fremmede?

Jeg indrømmer at jeg selv ikke er for god til det, jeg siger aldrig noget til fyren om det men plejer gerne at spørge bagefter hvornår de er blevet testet og der kan de jo bilde en hvad som helst ind.

Men hvor er det altså dumt, i know. Men er der andre her inde der gør det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

AndreasMor84

Jeg bruger aldrig kondom, for jeg har ikke haft sex med en "fremmed" i over 9 år

Men skulle jeg, så JA det ville jeg.. synes der er så meget sygdom derude..

Anmeld

15. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg tænker på hvor mange bruger egentlig kondom når man har sex med en fremmede?

Jeg indrømmer at jeg selv ikke er for god til det, jeg siger aldrig noget til fyren om det men plejer gerne at spørge bagefter hvornår de er blevet testet og der kan de jo bilde en hvad som helst ind.

Men hvor er det altså dumt, i know. Men er der andre her inde der gør det samme?

Må jeg spørger om hvorfor du spørger bagefter??  Der er skaden jo ligesom sket så der risikere du bare at komme helt ud et sted du ikke kan bunde?? 

Men ja har altid brugt det når jeg ikke har været i forhold... og har også altid fortalt at jeg ikke tager p-piller 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Må jeg spørger om hvorfor du spørger bagefter??  Der er skaden jo ligesom sket så der risikere du bare at komme helt ud et sted du ikke kan bunde?? 

Men ja har altid brugt det når jeg ikke har været i forhold... og har også altid fortalt at jeg ikke tager p-piller 

Må være et svar skyldig ved faktisk ikke hvorfor jeg spørger bagefter.

En meget dum en i know.

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger.

Dengang jeg var single...kunne jeg ikke drømme om sex med en fremmed uden brug af kondom.
Jeg syntes det var og er hul i hovedet at udsætte sig selv for alverdens sygdomme, så som herpes, syfillis, gonoré, clamydia, og ohh skræk HIV.
Jeg mener..du deler jo heller ikke tandbørste med fremmede, vel??

En god regel er, at man ikke putter op i sine ædlere dele, hvad man ikke vil putte i munden..og her er den med tandbørsten en god  huskeregel.
Jeg har ALTID haft kondomer på mig, og iøvrigt udstyret mine døtre med det samme så snart de fik deres første kæreste, og direkte sagt til dem, at de ikke så meget som kigger på en fyrs ædlere dele uden et kondom.

I mine år som lærer i seksualundervisning, har jeg undervist mine elever efter samme devise, og har truet dem med at mure dem inde i et højt tårn, hvis de havde sex med fremmede uden kondom
Noget som de morrede sig meget over, men jeg jeg faktisk tror har gjort, at de netop har husket det

Iøvrigt så kunne mine elever altid gå ud og tage kondomer i mit hanskerum, hvis de var for generte til at købe selv.

Så på med kondomet min pige..det er dumt at opdage at man ikke kan få børn fordi man har gået med en uopdaget kønssygdom...og endnu værre..at man har smittet et utal af mennesker af samme årsag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. juni 2011

KamillaT

Har kun været sammen med én "fremmed" og det er ham jeg er sammen med nu. Og ja vi brugte beskyttelse.

Anmeld

15. juni 2011

betski

Anonym skriver:

Hej piger.

Ja jeg bruger kondom. I mine unge dage, var jeg ikke helt så god til det, men er heldigvis blevet klogere. Så jeg har altid et kondom i tasken når jeg er i byen - better safe than sorry

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Dengang jeg var single...kunne jeg ikke drømme om sex med en fremmed uden brug af kondom.
Jeg syntes det var og er hul i hovedet at udsætte sig selv for alverdens sygdomme, så som herpes, syfillis, gonoré, clamydia, og ohh skræk HIV.
Jeg mener..du deler jo heller ikke tandbørste med fremmede, vel??

En god regel er, at man ikke putter op i sine ædlere dele, hvad man ikke vil putte i munden..og her er den med tandbørsten en god  huskeregel.
Jeg har ALTID haft kondomer på mig, og iøvrigt udstyret mine døtre med det samme så snart de fik deres første kæreste, og direkte sagt til dem, at de ikke så meget som kigger på en fyrs ædlere dele uden et kondom.

I mine år som lærer i seksualundervisning, har jeg undervist mine elever efter samme devise, og har truet dem med at mure dem inde i et højt tårn, hvis de havde sex med fremmede uden kondom
Noget som de morrede sig meget over, men jeg jeg faktisk tror har gjort, at de netop har husket det

Iøvrigt så kunne mine elever altid gå ud og tage kondomer i mit hanskerum, hvis de var for generte til at købe selv.

Så på med kondomet min pige..det er dumt at opdage at man ikke kan få børn fordi man har gået med en uopdaget kønssygdom...og endnu værre..at man har smittet et utal af mennesker af samme årsag.

Kærligst
Sussie

haha du har ret det lyder sgu foruftigt

Anmeld

15. juni 2011

Faith

Dengang jeg var på kødmarkedet (øj jeg lyder gammel) var det ligesom om man lukkede øjnene lidt for de sygdomme man kan få ved at dyrke sex. Det var som om at graviditet var "det værste" der kunne ske. Så jeg var ikke altid for god til at bede fyren om at beskytte sig, for jeg brugte jo p piller. Den dag i dag kan jeg godt se at jeg var snotdum. Heldigvis fik jeg dog ikke reddet mig nogen seksuelt overførte sygdomme af nogen art. Har heller ikke været sammen med mere end 4 udover den mand jeg er gift med i dag, men alligevel er det sku for dumt ikke at beskytte sig, for man ved aldrig hvad der florerer derude af nasty sygdomme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.