Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det noget I vil være interesseret i?
Så vi kan ønske hinanden og børnene tillykke...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes i hvert fald der er mange som har fødselsdag lige om snart
Men jo, jeg er frisk, skal vi bare skrive herinde, så laver du et andet indlæg med en samle liste eller?
Kofoed33 skriver: Synes i hvert fald der er mange som har fødselsdag lige om snart Men jo, jeg er frisk, skal vi bare skrive herinde, så laver du et andet indlæg med en samle liste eller?
Jeps bare skriv i denne tråd, så laver jeg en ny tråd som bliver låst...
Mira0911 skriver: Er det noget I vil være interesseret i? Så vi kan ønske hinanden og børnene tillykke...
Uhh Jamen jeg har fødselsdag d. 26. juni - om 11 dage
Blyppens fødselsdag må vi vente med lidt endnu
Katte87 skriver: Uhh Jamen jeg har fødselsdag d. 26. juni - om 11 dage Blyppens fødselsdag må vi vente med lidt endnu
Ja der laver jeg så bare en tråd for børnene når vi alle har født...
Mira0911 skriver: Jeps bare skriv i denne tråd, så laver jeg en ny tråd som bliver låst...
Jamen jamen. Jeg har fødselsdag d 6. august Og hvis mænderne skal med, så har han den 15. september, så det er midt i alle vores terminer, hehe.
Kofoed33 skriver: Jamen jamen. Jeg har fødselsdag d 6. august Og hvis mænderne skal med, så har han den 15. september, så det er midt i alle vores terminer, hehe.
Hihi jeg har også fødselsdag 15. september.. Og termin 19. sep.
Vi kan da sagtens tage mændene med også..
Mira0911 skriver: Hihi jeg har også fødselsdag 15. september.. Og termin 19. sep. Vi kan da sagtens tage mændene med også..
Vel også alder eller er det lige meget?
Når, jamen så kan jeg da huske din fødselsdag
Kofoed33 skriver: Vel også alder eller er det lige meget? Når, jamen så kan jeg da huske din fødselsdag
Årstal er vel egentlig nok?
Mira0911 skriver: Årstal er vel egentlig nok?
Ja Jeg er en skøn 90ser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128