Brug for friske øjne :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Jelles

Hej alle...

der bliver sagt at æl teste, der skal test stregen være tydeligere end kontrol stregen.....MEEEEEN...

mine kontrol streger er viiiiiirkelig tydelige, og mine test streger er meget svage, nogen gange bare lidt tydeligere..... jeg ligger lige et billede ind fra denne måned.....

i vil kunne se tre af dagene er lidt tydeligere....og det passer med omkring øl tidspunktet...

jeg ved jo jeg har æl, da jeg blev gravid for et måneder tilbage men havde en SA....

så burde jeg ikke gå ud fra de tre dage der er lidt tydeligere end normalt, er øl tidspunky selvom de ikke er tydeligere end kontrolstregen???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Jelles

teste

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2011

Baby_girl2011

jeg vil sige at den øverst er lige ved at være der.

Anmeld

15. juni 2011

Jelles

Baby_girl2011 skriver:

jeg vil sige at den øverst er lige ved at være der.

den øverste er fra tre dage efter mens, de nyeste er de nederste

Anmeld

15. juni 2011

Baby_girl2011

pihlspige81 skriver:

den øverste er fra tre dage efter mens, de nyeste er de nederste

der nederst er slet ikke positive

Anmeld

15. juni 2011

sweet

pihlspige81 skriver:

Hej alle...

der bliver sagt at æl teste, der skal test stregen være tydeligere end kontrol stregen.....MEEEEEN...

mine kontrol streger er viiiiiirkelig tydelige, og mine test streger er meget svage, nogen gange bare lidt tydeligere..... jeg ligger lige et billede ind fra denne måned.....

i vil kunne se tre af dagene er lidt tydeligere....og det passer med omkring øl tidspunktet...

jeg ved jo jeg har æl, da jeg blev gravid for et måneder tilbage men havde en SA....

så burde jeg ikke gå ud fra de tre dage der er lidt tydeligere end normalt, er øl tidspunky selvom de ikke er tydeligere end kontrolstregen???

Knus

mystisk.. den øvertse er mest positiv..

Anmeld

15. juni 2011

kkk

pihlspige81 skriver:

Hej alle...

Knus

Der er ikke nogen af de ægløsningstest du har lagt ind her der er positive. Det er rigtigt at teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen, og det er den typisk kun i ret kort tid (inden for 24 timer ca. 1-2 døgn før ægløsning). Hvornår har du testet? altså hvilke dage i din cyklus og hvad tid på dagen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.